BF November,2010 DEL 2
Klart du ska provköra den! Det ska kännas bra ju.
Hej på er! Det är flera dagar sen jag var här, och jag har inte läst vad ni skrivit under tiden, förutom den här sista sidan nu.
Detta är min tredje graviditet, och jag är i 16:e eller 17:e veckan nu - och ja, magen är väldigt degig tycker jag! Inte som med första, jag har en bild från v 20 där jag är helt platt utom en tydlig liten bula längst ner...
Den går att dölja hjälpligt med rätt kläder, jag har inte berättat på jobbet än, och ingen har frågat. Men jag ska göra det på måndag, ska bli skönt.
Igår berättade vi för barnen, det var kul och de blev glada :)
För min del är illamåendet nästan helt borta - skönt. Det blev bättre efter drygt 14 fulla veckor ungefär. Hoppas det lättar för er andra snart!
Magen är plufsig däremot. Lite trist, blir roligare med en jämn hård kula 
Det är regnigt i Skåne den här helgen. Men ikväll ska vi nog gå på bio. Någon annan som ska göra något roligt? Tja, Taniko, jag vet ju vad du ska göra... hoppas det går bra och tiden går fort på jobbet.

Men det känns som att det ska bli en flicka - såklart, det har ju alltid blivit det hittills, så det känns jättekonstigt att tänka sig en pojkbebis 
Ha ha, jag skulle just skriva whiskey när jag såg att Bisquit just gjort det.
En pappabok kanske...
Jag berättade för mina närmaste medarbetare igår eftermiddag, och därefter för några till berörda. Så nu är det offentligt! Känns jätteskönt. Jag är i vecka 17, så det var ju dags, går inte dölja hur länge som helst... För min chef har jag berättat innan.