BF November,2010 DEL 2
MammaDeh: Mala som sagt inte fan pa väggen. Det är en moderkaka som sitter lite lagt, bättre det än att det är nagot fel pa barnet. Försök att tänka positivt! jag blir ocksa nyfiken pa könet nu
Jag vet hur kasst jag brukar må sista halvan av graviditeten när halsbrännan blir tjugo resor värre, foglossningen och alla sammandragningar sätter in, osv... varför detta också?
Självklart är det viktigaste att bebis mår bra och det gör den. Det är mer tanken på ett ev snitt som gör mig ledsen, även om det blir ett planerat snitt. Men nej, jag ska försöka släppa tanken nu till nästa ultraljud..
På tisdag har jag ÄNTLIGEN inskrivning! Det var på tiden. Jag ska avgöra om jag tänker fortsätta hos samma BM eftersom hon inte alls kändes bra på hälsosamtalet. Dessutom bokade hon in mig på en inskrivningstid i mitten av maj men glömde att boka den i systemet och jobbade inte ens den veckan. Jag kan vara lite gnällig med folk jag inte känner någon kemi med och hon var en sån... Nåja, vi får se..
Nu blir det frukost och sen ska jag kanske köra bonusdottern till tandläkaren. Jag vet inte om det blir jag eller mannen som kör än... Lillkillen sitter på golvet där nere och ropar mamma så det är väl bäst att jag går ;)