Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Bebis050810 skrev 2010-06-12 16:41:46 följande:
    Känner ni bebisens rörelser, sparkar varje dag?
    (¯`°•.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.•°´¯)
    Jag känner i stort sett varje dag..... Fullt ös ¨på henne....

Idag har vi varit på Ölands djurpark och haft de såååå mysigt... Varit där sen  halv elva och kom hem bara för en liten stund sen... Vädret hade vi verkligen tur med, så skönt.....

Blir en lugn kväll. Nu tittas de ju på fotboll, pojkarna har duschat, sen får vi se om de blir pizza eller varma mackor
  • Helen C
    Bebis050810- Blåsten va faiktiskt inte så farligt... Solen kom och gick och vi hade de toppen....
    Tjejen har varit rätt lugn idag, fått lite rörlighet, men inte så mycke som de brukar...

Kroppkakor e inte helt fel, men kan säga att 6 st får jag inte i mig. Beror på hur stora dom e....
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-06-12 20:38:23 följande:
    Jag älskar djurparker! Vi ska till Borås djurpark nästa torsdag, i samma veva som vi åker t svärmor! Olivia förstår kanske inte så mkt men det är nog mest för min skull vi åker Sambon tycker inte det är vidare kul! Men jag sa att Olivia vill väldigt gärna åka dit
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
    Djurparker e himla skoj.... Sen är de roligt när barnen minns de oxå....=)
  • Helen C
    NJsmamma skrev 2010-06-12 21:06:23 följande:
    Jag blev väääldigt sugen på varma mackor efter en del skrivande om det här Svepte i mig 4 stycken förrut med en massa gott på, mums!!
    Det behövdes kan jag säga, jag har inte ätit alls bra det senaste.. haft avsmak för nästan allt, frukost kan jag med nöd och näppe truga i mig en halv macka, är jättehungrig direkt på morgonen men när jag väl ska äta så säger det stopp.. skitjobbigt, jag som älskar frukost i vanliga fall.
    Det samma gäller väl egentligen varje gång jag ska äta, det växer i munnen:( Någon annan som har det så??

Har precis bokat in mig hos Gildaskolan på en aniktsmassagebehandling och en spa-manikyrbehandling, har ett presenkort där som bara håller ett år och det är så lätt hänt att man glömmer av det, men nu är det bokat iallafall och det ska bli såå skönt
    Jag hade så i början med maten, men e bättre nu....
    Suget jag har är vatten. så hmla gottttt...Ska vara riktigt kallt=)
  • Helen C

Går in i vecka 20 idag och har gått upp 6 kg.. Rör inte heller på mig så mycke.. Men måste nog göra de...
    Jag äter normalt, varken mer eller mindre....
    Vikten kan man ju tyvär inte styra så mkt över, iof så beror de på hur mycke skräpmat och sånt man äter....Och vad kroppen e sugen på.....

Idag ska vi iväg och spela minigolf med syster och hennes barn runt halv ett, så de ska bli kul. Solen skiner, men blåser dock....

• Helen C

Jag går inte heller ut och går. Jag orkar inte... Orkar knappt stå och prata med någon, hur ska de då gå när jag e ute och går hehe..... Hoppas de blir bättre snart så man kan röra sig

• Helen C

Jag orkar inte tänka så mycke på vikten. Nu är de sommar, ska njuta med glass, god mat, jordgubbar, vattenmelon

Umgåtts med min syster hela dagen idag. Tog med barnen och spelade minigolf, riktigt varmt va de och trodde jag skulle dö garvid och värme, nej tack.....

Sen blev de grillar och vattenmelon efter de. Nu ligger pojkarna i sängen och kollar på Emil i Lönneberga.... Jag håller på och tvättar och plockat här hemma...

Haft en lugn tjej hela dagen i magen. men nu buffas de smått därinne, och man kan inte annat än njuta

• Helen C

Tycker det e härligt med en livlig bebis... Jag får oxå buffande när jag lägger mig... Brukar få 2 buffar innan jag somnar och 2 när jag vaknat så det e mysigt....

När ni ligger på sidan tex. Känner ni att det e lite hårdare i nedre delan av magen typ i mitten???? Det känner jag. Ligger bebis där eller är de moderkakan??????

• Helen C

Så mysigt att äntligen få känna av de lilla livet därinne... Så himla mysigt och jag myser för varje gång hon hör av sig

• Helen C

Vi får oxå bilderna gratis här... Vill vi ha extra bilder än dom vi får så får vi betala 20 kr.... Förmodar väl att maskinerna e så pass dyra att dom måste ta betalt för korten... Äsch jag vet inte.

Här skiner solen. Pojkarna bråkar som sjutton, jobbigt... Man hittar på så mycke roligt med dom, men ändå ska de bråkas och tetas och skrikas.... Ibland undrar man va man har gett sig in på att skaffa en 3:e=) hehe

Imorgoon fyller lillgrabben 3 år.... me blir mer kalas på onsdag då vi ska hyra en lokal....

Annars är de fint här.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2