Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Tror många har negativa åsikter om de där med att ta reda på könet. Men det e faktiskt VI som bestämmer och inte dom.... Jag tycker inte man förstör hela grejen att ta reda på könet.... Jag låter dom bara prata och håller bara med sen gör vi som vi själva vill. Men de har varit mycke åsikter här oxå....

Men idag ska vi få se om dom ser va vi väntar och att man får rätt person som vill säga de oxå

• Helen C

Hej tjejer....
    Varit på RUL idag och blev flyttad 3 dagar framåt så BF 6:e Nov och med 95% så väntar vi en FLICKA E så glad.....
    Allting såg så himla bra ut och han förklarade så himla bra allting.....
    Hon låg på knäna och i slutet visade hon hela rumpan och därmed såg man vilket kön de va, så coolt....
    E så glad så de sprattlar i hela kroppen....

• Helen C
    Kinne79 skrev 2010-06-07 20:52:58 följande:
    Åh, vad kul! Grattis.

Själv får jag vänta 5 veckor till innan jag får göra RUL.
    D kommer gå fort dit.... Sommaren går ju himla fort så snart får du se din lilla bebis=)
  • Helen C
    Bebis050810 skrev 2010-06-07 22:15:06 följande:
    Mysigt med rul!!
    ja för er alla som gjort nu i dagarna

Kanske vi hamnar på BB ihopa jag har BF 10 november och kommer ju oxå föda i Kalmar. Ska på rul den 21/6, var på ul i vecka 13+ och då såg allt prima ut sa han där så då skulle vi vänta några veckor med rul sa han eftersom allt såg så bra ut, därav kommer jag göra rul i vecka 19+5.
    (¯`°•.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.•°´¯)
    Ja vore kul om vi hamnade där samtidigt...=)

Tack för alla Grattis. Känns kul med en tjej när man har två pojkar och sambon e jätte glad. Hans tårar kom när dom nämde att vi väntade en tjej
  • Helen C

Rosen- Grattis själv till pojken i magen. Trodde de skulle bli triss i pojkar här med, men inte.... Hade varit lika glad om de varit en pojke i magen...

Min Engla- Va kul att vi har samma BF=)

Vill oxå ha November, hoppas man slipper gå över.. Nu har man ju ändå i början på Nov så får gärna komma någon vecka innan eller på BF haha.....

Nu får man vänta till vecka 24-25 för återbesök av BM och lyssna på hjärtljuden=)Långt dit ju..

Ang bil så har vi två stycken. Vi har en Volvo V70. Båda mina pojkar sitter framåtvända så bebisen kommer få va där fram när man kör själv och e vi båda så får ju en sitta där bak, så de löser sig=)

• Helen C
    NJsmamma skrev 2010-06-08 12:02:56 följande:
    Härligt Helen, stort grattis till en liten flicka och till lyckat rul
    Tack så mkt=)
  • Helen C

Jag har skrivit in i KÖN tråden=) Väntade dock fel kön haha...

Inlägget blev lite fel, men vet inte varför, men ni ser ju=)

• Helen C

Tack för alla Grattis... Känns kul =)

• Helen C
    Lindiiis skrev 2010-06-08 20:15:53 följande:

Vi kommer inte ta reda på vad det är i magen innan men gud så nyfiken man är! =) Jag har bild på magen om nån känner sig manad att gissa.. Skrattande

Jag gissar en tjej på dig
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2