BF November,2010 DEL 2
Ja vi får oxå bättre ekonomi nu.. Så det e skönt....
Ja vi får oxå bättre ekonomi nu.. Så det e skönt....
Kul för er som varit på UL idag..
Är bara inne och kikar en snabbis, e så fint väder. Har precis gjort en jordgubbstårta md barnen...Så sugen på de. Min syster m.familj kommer i eftm på middag och fika efteråt=)
Hoppas att ni alla har de bra idag. Läser igenom mer sen ikväll..
Haft en underbar dag med riktigt fint och varmt väder...
Pojkarna har varit på BVC idag. Stora killen fick 5½ års sprutan. Efter de för dom va duktiga så åkte vi och köpte varsin leksak, åkte in till stan och fikade., sambon hittade lite kläder... Gjort middag då min syster med familj kommer , sen gjort jordgubbstårta... Varit ute och spelat fotboll, barnen duscha, nu är dom i sängen och kollar på Lejonkungen, och nu ätnligen kunde jag sätta mig....
Bebisen har hört av sig lite idag med någon spark, tror de varit varmt i magen=)
God morgon tjejer...
Ännu en dag med sol, men börjat blåsa en del, skulle bli lite kallare idag tror jag, men huvudsaken solen skiner här...
Idag åker pojkarna till sin pappa
mindre roligt, men veckorna går så himla fort så snart e dom här hos mig igen.....
Bebisen hör av sig i stort sett varje dag nu.... sparkarna börjar komma högre upp nu så undrar egentligen hur den ligger därinne, men så häftigt varje gång....
Hoppas dom kan se könet på måndag, finns en känsla att de kanske är en liten tjej därinne
Jag är i vecka 19 och har gått upp 6 kg...E rätt nöjd med de....
Mitt första kom på BF och vägde 3485 och andra 40+5 och vägde 3575, så haft normalviktiga=)
Nu ska vi njuta av de här. E bara sommaren som blir en del onyttigheter
Men de får vi... hihi