BF November,2010 DEL 2
Stor kram till dig, Rosen! 
Jag är helt gråtfärdig idag. Hela veckan har varit rätt ok men i natt var jag uppe vid halv två eftersom minstingen vaknade. Jag mådde lite kymigt och kände mig febrig. Mannen och två av barnen var febriga igår. Jag har alltid ont i bäckenet när jag går upp mitt i natten, men inatt ville det inte släppa. Gjorde så vansinnigt ont i både bäcken och mage. Vände och vred mig länge. Somnade till slut. Drömde jätteknäppt och blev sen väckt av minstingen kvart i sex. Han går alltid upp samma tid.. Mannen gjorde välling och jag bytte superkissig blöja och sen tillbaka till sängen. En efter en vaknade barnen och de fick alla sitta och se tv (helgrutin). Jag kunde bara inte somna för jag hade så infernaliskt ont! Och här sitter jag nu, lika ont fortfarande, trött så jag kan svimma och vill bara tjuta.. Men det hjälper ju inte.. Magen är helt i olag och kör non stop. Vi ska på middag hos svärisarna idag och det känns ju lagom kul när man är trött och irriterad....
Jag ska sätta mig och sy pyttebebiskläder och hoppas det muntrar upp..
Kram på er..
Så fort vid minsta ansträngning så känns det som jag ska knäckas! Ska man ens inte kunna köra med dammsugarn utan att man blir halvt handikappad!