BF November,2010 DEL 2
Frogster- Jag håller med dig, tycker din mage är ganska liten.
Idag var det min tur att åka på extra kontroll, har inte känt bebisen sen i mån så ringde bm och fick komma dit direkt och lyssna på hjärtat och bebisen levde. 
Frogster- Jag håller med dig, tycker din mage är ganska liten.
Idag var det min tur att åka på extra kontroll, har inte känt bebisen sen i mån så ringde bm och fick komma dit direkt och lyssna på hjärtat och bebisen levde. 
Hej!
Måste få fråga en fråga innan jag läser igenom tråden (har varit borta hela helgen) men är lite orolig.
Min mage är jättemjuk, det går att trycka in den ganska långt. Det har det aldrig gått att göra tidigare under graviditeten. Är detta normalt? Det gör inte ont.
Åh, vad skönt att ni finns här när man är en orolig förstagångs gravid.
Har knappt sovit på hela natten, mina händer har gjort skitont. I morse kunde jag knappt använda dom, under dagen har det blivit bättre men dom är fortfarande väldigt ömma. Vill verkligen inte att det ska bli värre eller hålla i sig, för det gör ont. Men får väl se det från den ljusa sidan att jag har klarat mig ifrån kräpor i 25 veckor.
Idag har jag varit på mvc allt såg bra ut. Sf var 24 och jag behöver fortfarande inte ta järntabletter. Däremot berättade jag att bebisen inte rör sig som förut. Var ju och lyssnade extra på hjärtat förra onsdagen och bebisen har inte behagat röra på sig efter det heller förutom lite igår morse. Så bm bestämde att jag ska få ett extra ul ikväll (måste åka till förlossningen). Efter att jag åkte ifrån mvc så har bebisen plötsligt vaknat och sparkat nästan hela tiden.
Men kommer ändå åka till förlossningen för vill ju se bebisen. Tycker ni det är dumt att åka dit? Kan man med att fråga om dom ser könet?