Jojo 85 skrev 2010-10-13 19:13:18 följande:
MammaD: Vart är det ni bor? Kanske nån här i tråden som kan ställa upp i värsta fall

Förutsatt att man träffas innan såklart.
Idag har vi varit på ÖF. Högra sida av ryggn har varit helt kass hela dagen tyvärr.. men jag överlever.. börjar nästan bli "van"
Jag hade ont i mina händer i flera månader efter Josefine föddes.. denna gången gör det dock inte lika ont.. så jag hoppas på att bli av med det snabbare denna gången.
Jag kan faktisk må bättre ibland av at komma ut o röra mej.. men då beror det nog på att jag suttit konstigt eller så. Annars blir fogarna värre av att jag ränner runt.
Vad för typ av skor ska man köpa till Josefine??? Hon börjar dagis om 1,5v o gymnastikskorna kanske inte passar så bra för utelek o stövlar kan ju bli för kallt. Ska man köpa halvfodrade skor (alltså inte dom varmaste) eller ska jag köpa lite stora skor o raggsockar?? Någon som kan dela med sej av egen erfarenhet?
Vi bor i Linköping. Det är väl framför allt om det skulle bli väldigt bråttom som vi behöver kunna lösa något snabbt, men förmodligen blir det som de andra gångerna. Då har det tagit tid i början och gått riktigt fort först på slutet... Det visar väl sig..
Kavatkängor är bra tycker jag, men väldigt dyra. Jag köpte fodrade basketkängor till min ettåring på skopunkten och de funkar toppen just nu. Känns stadiga och bra och är lagom dyra

Hans fötter växer som ogräs just nu och han behöver snart nya igen...