ja det var skönt att det löste sig, allt känns jättebra idag 
kicki08 skrev 2010-08-22 08:16:03 följande:
Rosen: Va skönt att det löste sig!

Hoppas dom håller lite mer koll på sin hund i fortsättningen :-\
dagalie: Hur är det med dig då? Ska du kanske ringa förlossningen om du är orolig så dom får kolla så du inte livmodertappen är påverkad?
Vi har fått erbjudande av en väninna till mig att köpa deras syskonvagn som är babyproffsens egna. Det är en 08 tror jag och det ingår liggdel till. Dom vill ha 4000 kr för den och den kostade typ 6500 ny.
Jag vet inte... Är deras vagnar någe bra? Är det värt 4000 kr?
jag vet inte men jag tycker 4000 låter lite mycket om dom köpte den för 6500 kr. du avgör ju själv men jag hade nog inte köpt den för så mycket.....
Helen C skrev 2010-08-22 08:52:05 följande:
Har knappt sovit inatt då man tänkt på att förlossningen kan vara nära.... Jag vet att dom klarar sig i denna veckan som jag e i (29+0) men hoppas att hon kommer om ca 6 veckor isf för då har jag gått 35 fulla... Men visst de kan lika väl vara så att magen sjunker tidigt, men aldrig gjort de innan så jag blir lite nojjig=)....
Lillkillen vaknade tidigt idag med... Så man e trött... Men nu e dom iväg och käöper frallor så ska bli gott med en stadig frukost....
Rosen- Skönt att du fick ersättning för en madrass......
var inte orolig vännen. min mage har sjunkit tidigt alla gånger men jag har inte fött i förtid ändå. när jag skulle ha min första son så höll jag på att flytta i vecka 34 och bära kartonger o springa upp o ner i trappan, måla väggarna o slita o ha mig. under den helgen jag gjorde allt detta så var jag hos bm några dagar senare o då hade magen sjunkit helt o fixerat sig. men ändå födde jag inte förräns vecka 43 
NoahLeah skrev 2010-08-22 09:07:28 följande:
Hej hopp, här blev det sovmorgon till kl 6...men vi klev inte upp förens 8:30. Med lite vällingmuta gick han med på att sitta o leka i sängen medans jag halvsov. *s*
Har velat fram o tillbaks hela kvällen/morgonen om syskonvagn el inte......smidigast och billigast är ju enkelvagn och ståbräda, man behäver ju inte ge sig ut på världens långpromenad när man är ensam med båda vintertid och i vår blir ju Noah 3 år, då lär han nog inte vara så intresserad av vagn???
HJÄLP!!!!
min son var 2år o 8 månader när lillebror föddes o jag har aldrig haft syskonvagn. jag hade ståbräda. nu har jag inget körkort heller så jag tog ofta bussen osv men jag hade bara ståbräda ändå.
det beror lite på hur bekväm ens barn är eller om det fortfarande sover mitt på dagen osv. men tror du att du kommer att behöva en syskonvagn så köp det, om du skulle märka att du inte behöver den så kan du alltid sälja den