BF November,2010 DEL 2
Hedi skrev 2010-09-10 20:16:36 följande:
Taniko: Ja det gar inte alltid sa lätt som hade önskat Jojo: Ah va trakigt att ni inte trivs med era jobb. Vad är det du funderar pa att plugga? Jag pluggar deltid pa distans i Sverige till ekonom eftersom jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor
Jag är sugen på att bli barnmorska faktiskt.. med förhoppning om att få jobba på förlossningen.. men jag har inte tittat närmare på det ännu. Finns annat som oxå är intressant
Belavon skrev 2010-09-10 22:45:28 följande:
Ja aminingen blir nog ett kapitel för sig. Jag hoppas att det går bra i alla fall. Ska man köpa en bröstpump redan nu så man har en egen?NoahLeah skrev 2010-09-11 14:04:03 följande:
Suck..var o hämtade ut Babyboxen på barnen hus idag och blev besviken. Den innehöll bara ett paket blöjor oen liten burk Vanish + 2 amningskydd , sen broschyrer o en halv tidning. Iofs fick man en blöjhink också men förra graviditeten var det mer saker i som hudkräm, leksak mm MammaDeborah skrev 2010-09-11 21:31:25 följande:
Nu ger jag upp för ikväll. Har fått en rejäl reaktion på bricanylet och skakar för fullt. Visste att det var vanligt men med förra tabletten kände jag ingenting. Mannen och bonusbarnen ser film. Jag ligger i sängen. Somnar jag på soffan så ligger jag vaken halva natten sen. Bättre att gå och lägga sig så det har jag gjort. Kram på er! Ni kan väl hålla tummarna för en lugn natt?
MammaDeborah skrev 2010-09-12 11:40:45 följande: