BF November,2010 DEL 2
Hedi skrev 2010-09-10 20:16:36 följande:
Taniko: Ja det gar inte alltid sa lätt som hade önskat Jojo: Ah va trakigt att ni inte trivs med era jobb. Vad är det du funderar pa att plugga? Jag pluggar deltid pa distans i Sverige till ekonom eftersom jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor
Jag är sugen på att bli barnmorska faktiskt.. med förhoppning om att få jobba på förlossningen.. men jag har inte tittat närmare på det ännu. Finns annat som oxå är intressant
Belavon skrev 2010-09-10 22:45:28 följande:
Ja aminingen blir nog ett kapitel för sig. Jag hoppas att det går bra i alla fall. Ska man köpa en bröstpump redan nu så man har en egen?NoahLeah skrev 2010-09-11 14:04:03 följande:
Suck..var o hämtade ut Babyboxen på barnen hus idag och blev besviken. Den innehöll bara ett paket blöjor oen liten burk Vanish + 2 amningskydd , sen broschyrer o en halv tidning. Iofs fick man en blöjhink också men förra graviditeten var det mer saker i som hudkräm, leksak mm MammaDeborah skrev 2010-09-11 21:31:25 följande:
Nu ger jag upp för ikväll. Har fått en rejäl reaktion på bricanylet och skakar för fullt. Visste att det var vanligt men med förra tabletten kände jag ingenting. Mannen och bonusbarnen ser film. Jag ligger i sängen. Somnar jag på soffan så ligger jag vaken halva natten sen. Bättre att gå och lägga sig så det har jag gjort. Kram på er! Ni kan väl hålla tummarna för en lugn natt?
MammaDeborah skrev 2010-09-12 11:40:45 följande:
Natten var hemsk. Var nog vaken till framåt tre innan jag kom till ro. Mannen kunde inte heller sova nåt vidare när jag låg och vred mig. Och sen vaknade lillkillen kvart i sex och tyckte det var morgon. Maken fick slumra lite medan han såg på tv som tur var. Jag känner mig fortfarande lite skakig och konstig och är fruktansvärt trött. Ska lägga mig när lillen sover middag. Mannen hämtar mina barn 15 mil bort i em så jag behöver få energi till att ta hand om lillen under tiden. Och idag är sammandragningarna tillbaka :-/ Helt galet känns det... Försöker fokusera på annat. Kan knappt stå upp eftersom det ilar och trycker på hela tiden :(