Helen C skrev 2010-09-14 14:03:52 följande:
Gud va ni skriver=)
Har varit på stan idag med sambons syster och hennes kille. Har även varit och hämtat diskmaskin, så ska bara koppla in den. Så de ska bli skönt att slippa diska nu.... Känns som man står 2 meter när man ska diska=)
Insett att jag har blivit bredare

inte om rumpan utan svanken, känns ju toppen. Men dom säger ju att man blir bredare med tjejer.....Hoppas man går tillbaka sen.....
Bebis- Gud så fin mage du har..... Lite avis=)
Ang hallonbladsthe så vågar jag inte dricka de.... Vet inte varför...Ricinolja ska väl också göra susen väl???????
Jag smalnade till igen.. amningen var väldigt effektiv för mej o Josefine.. hon gick upp o jag gick ner

Jag kom t o m i mina "smal jeans" så pass att dom satt lite slappt i rumpan, haha. Denna gången har jag inte breddat på mej lika mycket heller som när jag väntade Josefine.. så mina mammajeans från förra grav e lite stora..
Jag började drika h-te i slutet av förra grav, men vet inte om jag gör det igen.. jag ju med förvärkar i en vecka utan sömn

Om det var på grund av téet vet jag inte.. men jag har ställt in mej på att göra allt så annorluna som möjligt denna gången.. så kanske även förlossingen blir annorlunda