Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

BF November,2010 DEL 2

Usch det där med vikt vill jag inte tänka på. Gick upp 25 kg med sonen och efter ett par månader var dom borta igen men kroppen är ju helt annorlunda. Magen är som en degklump ungefär. Sen hade jag fått en del "sambokilon" redan innan jag blev gravid.

Sen när jag gått hemma nu så lyckade jag gå upp många kg och vantrivdes väldigt med mig själv. Men alldeles innan jag blev gravid nu igen hade jag lyckats gå ner 14 kg. Men nu äter jag som en kossa och börjar se ut som en igen också. Har gått upp en hel del av det jag lyckades gå ner.

Jaja det är bara att ta nya tag igen när den här är utklämd och färdigammad. Nu vet jag att jag kan lyckas gå ner om jag bara ger mig fasen på det i alla fall.

Nä nu ska jag ut och rensa lite ogräs mellan våra stenplattor på framsidan. Får se vad foglossningen säger om det efteråt.....

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Mitt hår och hy är då inte bra. Håret tovar sig som aldrig förr och jag tappar så mkt hår så jag kan knappt ha det utsläppt för då får vi hår i hela lägenheten. Hyn är fet.

Med sonen tappade jag knappt ett hårstrå och håret blev mkt glansigare, även hyn var bättre. Däremot när jag ammade tappade jag hår som bare den och jag fick också den där kanten framme vid luggen, den var omöjlig innan den växt såpas lång att man kunde få ner den. Den stog ju rätt upp ett tag.

• popcornplaya
    kicki08 skrev 2010-05-12 08:08:33 följande:
    Då väntar du en flicka om man ska tro myten
    Haha ja vi får väll se. Blir att boka könsul efter man vart på rul tror jag {#lang_emotions_smile}
  • popcornplaya
    Marinero skrev 2010-05-12 08:44:23 följande:
    Grattis till dina barn jag tror INTE på skrönorna om kön, men det är ändå lika kul att skoja och spekulera om det Jag vet inte men jag känner på mig att det är en liten flicka till i min mage. Får väl se om köns ul säger samma sak
    Ne jag tror inte heller på skrönorna men det är kul. Enligt många skrönor så skulle sonen vart en tjej så nej det stämmer verkligen inte alltid.
  • popcornplaya
    PennyJenny skrev 2010-05-12 08:51:59 följande:
    Kan vi inte göra så att alla (som vill såklar) skriver in vad man tror det är i magen. Så får vi se hur rätt vi haft det vid RUL/Könsulj/Förlossning? :)Jag kan börja:PennyJenny: Tror POJKE
    Usch jag vågar inte gissa alls. Jag har ingen aning. Jag gissar inte ens när sambon frågar vad jag tror.
  • popcornplaya

Åh jag skulle också vilja göra 3d/4d men det är alldeles för dyrt. Tycker det kostar tillräckligt med bara vanligt köns ul när man inte har bästa ekonomin. Jaja vi får väll se om vi lyxar till det....

• popcornplaya
    Zazz82 skrev 2010-05-17 08:46:25 följande:
    Jag läser Matte Svenska Engelska till att börja med på komvux ska bli under sköterska nu så slänge..JAG SKA FÅ EN FLICKA!!
    GRATTIS {#lang_emotions_laughing}
  • popcornplaya
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-17 13:06:04 följande:
    jag fick sjuuuuuuuuuuukt mkt bristningar när ja väntade William =/
    Usch samma här, hela magen är full samt sidorna. Sen fick jag även på låren och ner i knäväcken......skitkul.....not!
  • popcornplaya

Såg att det var ett par andra som också redan har problem med fogarna. Jag har jätte ont redan nu. Kan inte gå någonstanns utan mitt bälte. Detta bådar verkligen inte gott för hur det ska bli när man blir ännu tyngre.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2