Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-05-19 08:34:02 följande:
    Kan de va stress? Tänker att du har ju haft möhippa o sånt som du donat med plus alla sjukdomar o sånt som ni fått gå igenom! Vet iaf att man kan få ont på alla möjliga ställen om man mår dåligt på ngt sätt! Jag har känt mig väldigt nere till o från sen jag blev gravid! En del dagar har vart väldigt jobbiga! Inte kul alls! Jag vet ju inte vad det beror på heller, bara allmänt nere o ledsen.
    Det är väll mkt hormoner som gör att man kan känna sig riktigt nere. Jag hade det så igår i alla fall. Allt känns bara skit.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-19 21:17:44 följande:
    jag är jätte rädd att det skulle vara nåt fel på bebisen :/
    Jag känner inget heller. Visst att du är några veckor längre fram men det är nog inte helt ovanligt att inget känna även om man är andragångsmamma.
  • popcornplaya
    Marinero skrev 2010-05-20 15:26:07 följande:
    Ja men gud så sött!! Kan de vart samma bebis vi såg? Jag va där med en kompis o då va det en liten elefantbebis där Tror vi va där -08 eller nåt.
    Ja det var nog samma, sonen är född i juli-08 så vi var väll där i augusti nån gång.
  • popcornplaya

Usch, kom hem 4 inatt efter att ha suttit på akuten och väntat. Åkte in klockan 6...... Är lite trött nu kan man säga.

Ville åka in för jag har haft ont på samma sätt som när jag hade lungsäcksinflammation sist och det ville jag inte dras med igen. Efter mkt om och men så hade jag i alla fall en sjukdomsbild som såg ut som början på det jag hade sist. Lite förhöjd sänka och så.

Ska återkomma in idag för att röntga lungorna. Är lite nojjig för det för man ska väll inte röntgas när man är gravid egentligen, eller?

• popcornplaya

Idag har vi haft en riktig mysdag. Åkte iväg till emaus i uddevalla, där har sonen klappat getter, kaniner, katter, höns och även ridit. Kanonfint väder är det också.

Funderar lite på om man ska dra ut hans lilla pool så han kan få plaska lite det är ändå 24 grader ute. Det ska väll inte vara någon fara?

• popcornplaya

Jag vill ha den där hårda gravidmagen NU. Just nu känner jag mig bara fet, magen är som en degklump. Inte för att den var platt innan...haha.

Längtar till rul nu också mindre än en och en halv vecka kvar.... Men är sååå nervös. Jag är inne och läser alldeles för mkt här på fl som man inte borde läsa egentligen när man är gravid. Gjorde samma misstag sist gång också.

• popcornplaya
    Bisquit skrev 2010-05-24 13:06:23 följande:
    Skönt att få bilen såld!!Vi skulle nästan behöva en till. Fast jag ska ju vara hemma snart så vi får väl skjuta lite på det så länge.
    Skulle också nästan behöva en till men det skulle vi aldrig ha råd med i nuläget.
  • popcornplaya
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-25 07:28:35 följande:
    Jag hinner inte heller allt in o skriva, men försöker läsa det ni skriver. Just nu håller jag på att skola in sonen på sitt nya dagis. Det går jätte bra Men nu har jag börjat få jobbig huvudväärk igen =/
    Fy för huvudvärk.....

Själv var jag ute på en promenad med sonen igår så idag får jag igen för det i fogarna, gör skitont.

Är avundsjuk på er som har rul den här veckan, jag får vänta till torsdag nästa vecka.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2