BF November,2010 DEL 2
Jo, jag vet ju det där om drömmer, men hade för mig att det kom först senare.. :-/ Lättväckt är jag också... vaknar för ingenting...
Idag ska jag köra upp och är så nervös så att jag är illamående. Jag kuggade förra gången och känner mig helt säker på att jag kuggar idag också.. Jag och barnen ska bege oss till stan om en liten stund. Har en hög biblioteksböcker att återlämna och så hoppas jag hitta några shorts till min stora grabb.
Vi har hamnat i en lite knepig situation. Vi håller på att lägga ut vårt hus till försäljning och letar nytt boende just nu. Mina tre minsta barn ska skolas in på dagis när skolan början men nu undrar jag hur klokt det är när det finns en stor risk att det blir dagisbyte iom flytten.. Samtidigt är det otroligt tungt att ha tre barn hemma och vara höggravid när mannen jobbar heltid. Jag har gjort det förut och vet hur tufft det är. Minstingen är 14 månader gammal. Samtidigt så lär jag oavsett få ha barnen hemma när bebisen kommer för att då har vi säkert flyttat och dagisplats mitt i terminen är ju ofta nästan omöjligt att få. Åtminstone ser det ut att vara så i Linköping..
Detta är ännu en sak jag ligger sömnlös över... Jag har inga vänner och bekanta här i stan eftersom jag är så nyinflyttad och någon öppen förskola finns inte på orten. Bussar går det ca 3 om dagen till närmsta större samhälle så det är inte helt lätt att försöka passa in nån ÖF-tid på annat ställe heller... Därför blir ju körkortssituationen ganska laddad :-/
Hur hade ni gjort? Vi har i nuläget ingen aning om var det blir husköp....