BF November,2010 DEL 2
Äsch... vad tråkigt när man skriver ett långt inlägg på telefonen och det sen ringer och allt försvinner... suck.. men men..
Har läst ikapp helgens inlägg. Läskigt med uteblivna fosterrörelser men bra att det kollades upp! I det läget är man inte nojig. Det händer ju tyvärr att det inte går vägen... men såna tankar vill man inte tänka nu!
Vardagsrummet är målat och jag ska sy gardiner till det idag. Åker söderut med barnen imorgon. Hoppas inte hela veckan blir regntung och mulen. Men blir den det får vi ha trevligt i goda vänners lag inomhus istället :)
Hur är det med bilkörning när man är höggravid? Jag har ju nyligen fått körkort och har ingen tidigare erfarenhet av det. Hur länge tyckte ni att det kändes ok att köra bil? Jag har mycket sammandragningar då och då och framför allt när jag kör bil. Än så länge "stör" de inte så mycket, men hur blir det sen? Småturer till skola, affär och dagis ska väl inte vara några problem. Men att långköra 2x20 mil om ett par månader? Vill man det? :-/ Mina äldsta barn har sin pappa 30 mil bort och när barnen lämnas till honom så lämnas de på drygt halva vägen (20 mil härifrån) och hämtas på halva vägen. Så det är 40 mils resa ena gången och 30 andra gången. Händer en helg i månaden.. Hade ni vågat köra så långt sista månaden? Jag passerar visserligen typ 2 sjukhus med förlossningsavdelning, men ändå :-/