helen- mysigt med BM besök! jag ska dit på tisdag, då går jag in i vecka 30, ska bli spännande att kolla alla värden, SF-mått, järn och hur bebis ligger och hjärtljuden 
popcornplaya skrev 2010-08-27 13:34:06 följande:
Frågar lite bara:
Är det nån här inne som tänkt dricka hallonbladste sen? Kanske nån som gjort det föregående gånger? Jag funderar på att köpa hem det och börja dricka om några veckor.
Har inte druckit det förut men läst på på FL om en del som testar det, vet inte om jag tror på det, men vad jag läst så måste man väl dricka en himla massa och i många veckor innan beräknad förlossning för att de ska ge nån verkan.
Jag gillar oxå te, dricker varje kväll pepparmyntste o kamomillte, jättebra för magen sägs det. men gillar även fruktteer, men brukar dricka gröna teer för min mage.
-----
Fasen va dålig o seg, trött jag är idag! hela fm mådde jag illa som sjutton, tog en lergigan comp som hjälpe föga. sov/vilade 1,5 timme på em, sen gick vi en promenad, blev bara 30 min idag, sen middag och jag är fortf. trött och helt ur form!! vet inte om det "bara" är den vanliga graviditetströttheter/illamåendet eller om det är en förkylning på G?
*gnälla gnälla*
Ska ta mig en kaffe nu tror jag och spela med barnen innan tv:n
Vad gör ni andra?