NoahLeah skrev 2010-08-30 20:23:40 följande:
Tjoho, nu kom vår första Linas matkasse och alla varor var jäöttefräscha, ser fram emot att få testa lite nytt i köket.
Imorgon blir det kolja med spenatcremé och potatis.

Vad kostar en sådan? och får man välja nåt bland varorna själv? typ mkt grönt/kött/vegetariskt/fisk osv...
Rosen skrev 2010-08-30 20:47:30 följande:
jag var hos bm idag o allt såg bra ut. jag frågade om hon kunde känna om han fixerat sig o det gjorde hon men huvudet var rörligt o fortfarande högt uppe så han har inte fixerat sig. men hon bad mig känna med mina egna händer o jag kände huvudet, så jäkla häftigt. o sen sa hon hur det ska kännas hur det känns när det e fixerat så nu kan jag kanske känna efter själv om nån vecka o se fall det har sjunkit
hon sa oxå att man kan känna att det e en något större bebis än genomsnittet men inte mycket.
Vad häftigt att du oxå kunde känna och urskilja!
Maddie- Jag är jätteglad att min karl inte är hemma med barnen för då får jag vara hemma!!! jag trivs så bra med det och vill inte för allt i världen byta. sen har han ju sina 60 dagar... men han e ju bonde så han är ju hemikring här och äter frukost, lunch o middag med oss varje dag

det är fördelen med bonderiet!
Bävar för att börja arbeta sen i framtiden.... hoppas på att få jobba här hemma på gården alt. att jobba max 50% på dagis.
ja för att gå hemma själv sen hela dagarna när barnen är på dagis lär ju bli långtråkigt.... och inte har jag några pengar heller då ju som jag kan shoppa upp