BF November,2010 DEL 2
Tur att det inte var lika mörkt München sa man kan ju hoppas att det inte är lika fullt här
Rosen: Hoppas den kommer snart!
Ta och vila er nu tjejer! sa att ni har lite krafter om det skulle sätta igang.
Caronline: Jag kan tyvärr inte hjälpa dig
.
Här var det inget fixerat huvud! är i v 39 och det känns inte som att det blir nagon fixering. Jag är iaf helt stängd men läkaren tyckte att tappen mognat lite. CTG sag bra ut! Han sa iaf att jag skulle lägga mig ner om vattnet gar och ringa en ambulans.
jag trodde man var säker så snart BM känt att huvudet fixerats!Chanell: Skönt att allt var bra med lilla freja!
Kicki: Förstar att det maste vara jobbigt. Det är ju inte lätt för de sma att det kommer en helt ny bebis. Jag har hört att barnen kan uppfatta det som om ens man hade kommit hem och sagt -Hej älskling det här är min nya fru och hon ska ocksa bo här hos oss. Sa man kan ju första att de kanske tycker det är jobbigt, det blir säker bättre. Kram
hörde det som sagt första gången igår! jag var ju helt övertygad om att man var "säker" så snart BM känt det fixerat.. jag är i v 37 imorgon o är fixerad.. vi får se =)Chanell: Ja jag vet ocksa rätt manga som vattnet gatt för, sa helt ovanligt verkar det ju inte vara. Men ni akte väl in själva med bil?
I Tyskland kommer det hem en barnmorska till en! det är skönt far hon byter och grejar med naveln osv. Sen sa väger hon barnet och ser att det gar upp och hjälper till med ammning. Det är fakiskt väldigt tryggt
AnniZ: Jag är verkligen för att man ska fa egentid osv, men det är väl väldigt daligt att aka iväg just nu. Du har ju hur mkt som helst, förutom att du är höggravid och redan har tva barn. Sa har du ju problemen med dina händer och allt du maste plugga, nä det är faktiskt riktigt ruttet av honom. Tror inte min man hade kommit pa tanken ens!
Sassa: Hoppas att det är huvet, haller tummarna.
Chanell: Ah som i en film da
. Jag har hört att navelsträngen kan komma i kläm och da kan det ju bli syrebrist och att det är därför man ska lägga sig ner.