BF November,2010 DEL 2
Kwackie: Hoppas att du hade lite kvar av bedövningen när han kom ut och att ni mar bra. Förstar att du maste vara helt slut nu.
Kwackie: Hoppas att du hade lite kvar av bedövningen när han kom ut och att ni mar bra. Förstar att du maste vara helt slut nu.
Andra killnamn jag gillar är
Theodor
Nils
MammaD: Grattis till dottern!
Har varit hos läkaren idag! verkade som att huvudet var längre ner nu än tidigare enligt hans ultraljud. Han kollade inte mellan benen idag, ska dit pa tis alltsa pa BF nästa gang (hoppas inte).
Helen: Nära BF nu för dig
. Hoppas det sätter igang snart! jag börjar faktiskt ocksa tycka det är lite drygt nu.
Min dotter är 2,5 och det är först sen typ 2 veckor som hon vill kissa pa toaletten och medveten förstar hur hon ska göra. Ibörjan satt hon bara lite där och efter 5 min kanske hon kissade, nu sätter hon sig och kissar direkt. Hon har liksom kommit pa det. Det trodde jag aldrig för 1 manad sedan da ville hon inte ens sitta där. Första gangen hon kissade blev jag helt förvanad och blev helt överlycklig och appladerade och det gör jag fortfarande och det tycker hon är jättekul. Nu sätter jag henne kanske 3-4 ganger om dagen pa toaletten men har inte tagit steget att ta av blöjan än. Bajsa har hon väl gjort ca 2 ganger bara pa toaletten och det verkar som hon fortfarande föredrar blöjan pa det omradet.
Jojo: Vi har en san sist till toaletten, det kan jag verkligen rekommendera.
Zazz: Grattis va fin han är
Helen C: Det är väldigt psykiskt jobbigt när man natt den där dagen och inget hänt. Jag hade hoppas pa att fa lite tidigare som kompensation för att jag fick Emmie pa bf+4. När föddes dina andra barn?
Taniko: Jag tycker faktiskt ocksa du maste lämna honom nu, det blir ju inte bättre. Som de andra skriver det ekonomiska löser sig alltid. Visst är det trakitgt men det är ju verkligen inte värt att bo kvar i huset med honom, bara för att barnen skall fa bo i hus.
Zazz: Det där lät ju sadär lagom kul! du maste varit helt slut bade fysikt och psykiskt efter allt. Skönt att han kom tillslut och att de hann vända honom rätt.