• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Helen: Du är sa söt, otalig som ett litet barn pa julafton .

Williams mamma: Det kanske är rätt beslut ända!

• Hedi
    Helen C skrev 2010-10-26 16:49:54 följande:
    Hedi- Japp jag vet. men nu e de slut på de. Dricker inte ens hallonbladste längre så hon kommer när hon kommer. Ska försöka njuta dom sista dagarna som gravid nu....
    Det är bra det! omvänd taktik kanske fungerar bättre . Jag försöker ocksa njuta det är ju kanske sista gangen och jag är bara 26 ar, känns lite konstigt nästan. Jag som trodde att man kanske skulle fa första vid 27.
  • Hedi

MammaD: Lycka till nu!!!

Var hemma hos en kompis och vi pratade förlossning och hur jävligt det är. För henne gick det jättesnabbt och da far man ju ingenting här, de har ju ingen lustgas. Gud vad jag hoppas att jag hinner pa min eda och att den tar lika bra som förra gangen. Jag slapp känna hur det var att pressa ut henne, när de klippte, när moderkakan kom ut och när de sydde. Är sa rädd för att behöva känna det den här gangen!

• Hedi

Rosen: Ludwig är ocksa lugnare vissa dagar!

MammaD: Men va väntar dom pa herregud va trött man blir!

Jag är konstant sugen pa att äta nagot! den sista tiden har jag varit sugen pa müsli och risgrynsgröt med kanel kroppen kanske behöver kolhydrater.

• Hedi
    MammaDeborah skrev 2010-10-27 10:10:15 följande:
    I bilen på väg hem nu. Överallt är fullbelagt och personalen försvarar sig med att det är för att jag har fått så många barn som det blir så här... Jag har stortjutit, det hjälper inte. Det slutar väl med bebis hemma i soffan...
    De far ju inte precis folk att känna sig trygga och välkomna! nästa gang kanske man väntar extra länge med att aka in och da kan det ju vara försent. *skakar pa huvudet*, brukar folk föda sa mkt barn i slutet av oktober det var nytt för mig.
  • Hedi

Zazz: Grattis till sonen!

Kan skvallra att Ting födde en son igar!

• Hedi

Helen: Da kanske det är nagot pa G för dig

Jag hade rätt mkt sammandragningar igar och i förrgar har inte haft nagonting tidigare. Ska till läkaren ikväll och göra CTG och undersökning. Fa se om det har hänt nagot där nere. Jag tror dock min kommer ganska punktligt.

• Hedi

Chanell: Skönt att ryggen börjar bli bättre!

Jag fick dela rum med 3 andra sist, helt fruktansvärt. Man kan betala extra för ett eget rum, det kostar 100 euro natten och man maste betala för minst 10 nätter i förväg alltsa 10.000 kr. Sa jag struntar i det, far hoppas pa att allt gar bra och att man inte far nagra komplikationer sa att man kan aka hem sa snabbt som möjligt.

• Hedi

MammaD: Skönt att fa det beskedet! jag sag att du bara är 27 ar du har jobbat pa bra . Nu när jag var och anmälde mig pa sjukhuset sa blev de helt förvanade att jag redan hade EN dotter eftersom jag är sa ung 26 ar. Här är de flesta 35-40.

• Hedi

Tycker ocksa det verkar konstigt att sa manga barn föds nu! Man kan ju undra vad det beror pa hm.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2