BF November,2010 DEL 2
Helen: Du är sa söt, otalig som ett litet barn pa julafton
.
Williams mamma: Det kanske är rätt beslut ända!
Helen: Du är sa söt, otalig som ett litet barn pa julafton
.
Williams mamma: Det kanske är rätt beslut ända!
MammaD: Lycka till nu!!!
Var hemma hos en kompis och vi pratade förlossning och hur jävligt det är. För henne gick det jättesnabbt och da far man ju ingenting här, de har ju ingen lustgas. Gud vad jag hoppas att jag hinner pa min eda och att den tar lika bra som förra gangen. Jag slapp känna hur det var att pressa ut henne, när de klippte, när moderkakan kom ut och när de sydde. Är sa rädd för att behöva känna det den här gangen!
Rosen: Ludwig är ocksa lugnare vissa dagar!
MammaD: Men va väntar dom pa herregud va trött man blir!
Jag är konstant sugen pa att äta nagot! den sista tiden har jag varit sugen pa müsli och risgrynsgröt med kanel kroppen kanske behöver kolhydrater.
Zazz: Grattis till sonen!
Kan skvallra att Ting födde en son igar!
Helen: Da kanske det är nagot pa G för dig
Jag hade rätt mkt sammandragningar igar och i förrgar har inte haft nagonting tidigare. Ska till läkaren ikväll och göra CTG och undersökning. Fa se om det har hänt nagot där nere. Jag tror dock min kommer ganska punktligt.
Chanell: Skönt att ryggen börjar bli bättre!
Jag fick dela rum med 3 andra sist, helt fruktansvärt. Man kan betala extra för ett eget rum, det kostar 100 euro natten och man maste betala för minst 10 nätter i förväg alltsa 10.000 kr. Sa jag struntar i det, far hoppas pa att allt gar bra och att man inte far nagra komplikationer sa att man kan aka hem sa snabbt som möjligt.
MammaD: Skönt att fa det beskedet! jag sag att du bara är 27 ar du har jobbat pa bra
. Nu när jag var och anmälde mig pa sjukhuset sa blev de helt förvanade att jag redan hade EN dotter eftersom jag är sa ung 26 ar. Här är de flesta 35-40.
Tycker ocksa det verkar konstigt att sa manga barn föds nu! Man kan ju undra vad det beror pa hm.