BF November,2010 DEL 2
Kicki: Usch va jobbigt! stackars liten och Er. Skönt att ni far lite avlastning nu.
Kicki: Usch va jobbigt! stackars liten och Er. Skönt att ni far lite avlastning nu.
Jag är mest rädd och tycker att bebisen kan stanna nagra manader till haha
Grattis Chanell 
Gud va ni skriver orkar inte läsa ikapp allt!
Sist sa flyttstädade jag en hel dag och sen började värkarna 23:00 samma kväll och Emmie föddes 23:17 dygnet efter. Kan inte rekommendera att göra nagot sa ansträngande inte kul att vara helt utpumpade innan. Jag hoppas det startar när man är helt utvilad den här gangen.
Williams: GRATTIS!!!1
Anniz: Gud jag förstar att det maste vara oerhört tufft med tva sa sma barn, att plugga och vara gravid. Jag pluggar ju till ekonom men valde att inte läsa nu i höst utan ta paus ett helt ar för jag tyckte det skulle bli för mkt. Du gör sa gott du kan och ibland orkar man helt enkelt inte och det är ok. Kram
Anniz: Lycka till med din examination, far halla tummarna att bebisen stannar inne till den är över
. Som sagt imponerande att du orkar. Jag mar redan daligt bara av tanken att jag behöver läsa nationalekonomi nästa höst haha.
Skönt att ni orkar ga sa langa promenader det jag maste ga pa toa typ var 5 minut sa det funkar inte för mig.
Kicki: Spännande!!! lycka till nu.
Helen: Usch va otrevligt, hoppas att det inte händer nagot.
Libra: Jag är ocksa jätterädd, kan knappt somna pa kvällarna. Jag är nog inte bara rädd för smärtan utan för allt som kan ga fel och att det skulle vara nagot fel med barnet eller liknande.
Emmie gar pa ett föräldarkooperativ och där maste man som förälder hjälpa till en gang var 14 dag. Har varit där idag och lagat soppa och stekt pannkakor, dammsugit mm hela dagen det var ingen höjdare för foglossningen kände jag. Jag hatar att gnälla men idag var jag tvungen att gnälla lite iaf
.
Love: När har du BF?
Ah sorry sag vilken v du var i nu
! Da far du allt lugna dig lite haha.
Libra: Usch förstar att det maste kännas tungt! Kram
Love: Det är ju snyggare att fa ett ental som datum eller ett tiotal! jag kommer aldrig ihag när folk fyller ar typ 26 aug. Lättare med t.ex. 3 aug . Sa vad sägs om 1 Nov?