Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

kicki- Min sambo e på mig hela tiden och de räcker för att han ska få stånd liksom, så det e lite jobbigt. Men när jag känner av henne därinne när vi ska komma till så tappar jag lusten, då e jag inte så sugen och när vi väl har sex så trycker hon sig neråt så de gör ont och då får man avbruta just samlaget, men finns ju annat man kan göra. Men jag får inte sammandragningar när jag får orgasm iaf.....

Min tös e sjukt aktiv med. Inatt har hon inte sovit mycke och inte jag heller. Hon sparkar hela tiden, så jag undrar faktiskt NÄR sover hon???? hahaJag har börjar sova mycke på rygg så hon sparkar gärna, men spelar ingen roll om man sover på sidan, rygg för hon e lika akiv, men självklart e de mysigt.....
  • Helen C

Är de fler som e tröga i magen???? Jag e jätte hård och sitter länge bara för klämma ut fjuttiga små harpluttar och ändå äter jag inte järntabletter, så man undrar hur de ska gå när jag väl äter doom haha, men det e jobbigt

• Helen C

Välkommen paris2006-

Är inne en snabbis och kollar till er. Ska kolla på tv "livet på BB" som börjar nu kl 21.00 på 5.an....

Imorgon åker vi hem från Malmö så då återrgår de till de vanliga igen

• Helen C
    Annizsj skrev 2010-07-21 20:56:50 följande:
    Tack för tipset! Får pASSA på att titta på sånt när mannen inte är hemma Inte hans favvoprogram sånt där...helt förståligt!
    hehe min sambo och hans kompis gick och spelade poker nu så nu e man ensam, så passar med på och kollar på de hehe
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-07-21 20:59:22 följande:
    Skönt o få va lite ensam
    det e inte fel ibland faktiskt.... På fredag kommer pojkarna med så ska vila så mkt som möjligt innan dom kommer för sen är de full fart, men de ska bli härligt....

Kan sjutton knappt ligga på rygg, gör så ont i höften när jag ska kliva upp Känns mest när jag gått mycke och tycker jag gör inget annat än gör de nu för tiden hehe... Motion e bra, men aj aj efteråt... Sen svullnar fötterna och vet e sjutton va jag ska ha för skor, har inte haft problem med de innan med pojkarna *surar*
  • Helen C
    Ekrlsn skrev 2010-07-21 21:42:50 följande:
    Bara en fråga till er som e i v24 just nu. läcker ni bröstmjölk? minns inte om jag gjorde det med dottern i förra graviditeten :)
    är i vecka 25, men jag läcker inte bröst mjölk. Trycker jag ibldn så kommer de, men inte alltid....

Tycker nästan hon den rödhåriga överdrev lite, visst hade hon ont, men tyckte de va lite överdrivet....

Jag har ju rätt hög smärt tröskel så det e jag glad över, men längtar faktiskt att få se min lilla flicka....
  • Helen C

Chanelll- Ååååå va tråkigt.. Livet kan vara så orättvist ibland....

taniko- va tråkigt. Vilket beteende från hans sida. Hade blivit arg. Men tråkigt att din semester bärjade tråkigt.

Nu har vi avverkat hotellfrukost och nu ska vi packa ihop och dra oss hemåt... Sambon ska jobba idag kl 4 mndre kul, men men jobbet måste man ju sköta...

Idag har vi marknad i kalmar så ska nog gå på de en sväng. Imorgon kommer mina älskade pojkar

• Helen C

chanelll- ÅÅÅÅ grattis till tösen...

Ja de verkar vara flickornas år iår känns de som. Mycke tjejer i denna tråden

Har varit iväg hela dagen. Kom hem från Malmö som har varit super mysigt, så härligt att bara komma iväg, sen när vi kom hem va de bara och duscha och jag in till stan med en kompis och gick på marknad och sambon stack till jobbet.... Sen har jag suttit ute på en uteservering med två av mina närmsta vänner, så jag kom precis hem så nu blir de sängen.... Imorgon kommer pojkarna så bäst och vila upp sig=)

Sov gott

• Helen C

God morgon...
    Vaknde vid 10:10 och nästan flög upp i sängen haha.... skönt och få sova lite iaf.....

Här regnar de i Kalmar och det gör inte mig något. Ska väcka sambon snart så ska vi iväg och äta lite frukost, sen köpa kokosbollar på marknaden. Det är ett måste tycker jag när man går på marknad haha..... Sen måste vi kolla mjuklift till vagnen vi köpte för hon hade ingen utan sålt den innan, sen handla och sen kommer pojkarna vid 14:00. Ska bli härligt. Sambon ska jobba. Tråkigt faktiskt när han jobbar natt men men

Bebis- Usch va jobbigt med allt tänkande och sen en sambo som inte lyssnar och tar in sin dator, och det e som du säger. Han får skylla sig själv, och han lär inte bli glad när han ser regnet och en blöt dator....

Fötterna svullnar riktigt mycke på mig, jätte jobbigt med denna värme... Nu börjar man tänka på kläder va man ska ha i höst på sig, va man ska ha för jacka.... Ja detta tänkande e jobbigt hehe.... Mycke och fundera över faktiskt...
    Tjejen va lugnare igår, men inatt levde hon rövare.... Man märker vilken kraft dom har nu bebisarna med sina sparkar. Mysigt

• Helen C

Uppdatering från PennyJenny igår

Läkarnas (och vårt) stora mål är här, 25 fulla veckor!! I magen lever 728 gram bebis rövare ♥ Love it!! :)

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2