Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Bebis- Usch va hemskt.. Jag hade molande värk igår i underlivet t.o.m när jag gick, så man blir ju orolig. Idag känner jag knapt ingenting, men visst blir man orolig när man aldrig varit med om de innan..... Men skönt att de inte va fostervatten som läckte.. Kan tänka mig att de va spermier som kom ut för man får ju inte ut allting så då kan de komma ut när man rör på sig, brukar va så på mig......
    Bara ta de lugnt nu och vila lite....
  • Helen C
    Maddie- Tack för informationen. Idag har jag inte känt av de, men skulle de komma igen så ska jag ha de i baktanken...

Har träffat en kompis idag. Varit på Modehuset en sväng och kollat i affärer, men hittade mig inget... Sen hamnade vi på Ikea där barnen fick leka en timme medans vi gick runt i lugn och ro...Sen blev de maxi.. Man märker att pojkarna blir uppspelta när dom kommer ut, vet inte hur många ggr man säger till dom och tror ni dom lyssnar??? NÄ.... Men nu e de lugnt då dom sitter och kollar på barnprogram......

Jag ska försöka hinna packa lite. dryga 3 veckor kvar tills vi ska flytta...
    Imorgon är de dags för BM kl 11. Ska bli kul
  • Helen C
    Maddie- Skönt att allting va bra....Ja niferex får med väldigt trög mage av, verkar vara så för de flesta, men får se iorgon om jag behöver ta något. Har ju tabletterna hemma om de skulle va så.....Du kanske väntar en pojk till

Ja de tunga får killarna ta. Jag kommer städa så fort allting e ute så får dom plocka och dona med de så slipper jag de
  • Helen C

Känner mig ixå stor och tung. Anfådd för minsta lilla känns de som. Kan knappt stå en längre stund förens jag måste sitta ner... Man märker det e en brud haha. Såhär va de aldrig med pojkarna...

Foglossning som attans har jag. Låg i soffan nu och skulle byta film i barnen rum, de gör så fruktansvärt ont och går som en gammal kärring innan de mjukas upp gör ont när man gått en hel dag....Inte kul de här.....

• Helen C

Jag har ju foglossning som går från svanken och ner i högra höften, så det e inte så skönt....

• Helen C

Hej tjejer,,
    Varit hos BM idag. Allting såg bra ut. Ska börja äta järntabletter. Ska ta en varje kväll..

BLT- 140/70
    HB-115
    Hjärtljud- 130

För att vara en tjej så låg hjärtljuden lågt tyckte jag. Hon frågade inte heller va vi väntade så jag sa inget....Men va en aktiv tjej i magen som inte ville ligga still när vi lyssnade=)

• Helen C
    Bebis- Jag är i vecka 25+1 idag....
    Vi har en volvo V70. så pojkarna åker bak tillsammans med mig eller sambon och bebisen får sitta fram med den som kör. Sen har jag ju jag pojkarna varannan vecka oxå så de funkar med den bil vi har. Vi har oxå en ford fiesta om de skulle krisa sig.....

Ja det e himla kul och kolla värderna.... Nästa gång vi ska dit är jag i vecka  30 (29+5)
  • Helen C

god morgon tjejer....
    uppe med tuppen. Vi ska åka till high chaparall snart med barnen så de ska bli kul. så e inne en snabbis bara...
    Hoppas ni får en bra dag...

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2