Inlägg från: Bisquit |Visa alla inlägg
  • Bisquit

BF November,2010 DEL 2

Popcornplaya: Ellos har baddräkter, har dock aldrig handlat där så jag vet inte.

Vad gillar sambon? En fin whisky kanske? Båtresa med lyxigare hytt? Vad gillar han, ni?

• Bisquit

Morning! Hoppas verkligen att ni kryar på er och inte blir sämre. Själv tycker jag att jag känner att bebis och allt ligger lite åt höger. Vilket stämmer bra med att jag itne längre kan ligga på vänster sida. Eller kan och kan, kan jag ju. men det känns så oroligt. Jag får liksom ingen ro. Kan man ha en sned livmoder? Inga sparkar än, längtar!! Igår tog jag och sambon iallafall första korten på magen. Kul att se sen hur det utvecklas.

• Bisquit
    Helen C skrev 2010-05-19 13:03:37 följande:
    Jag tror humöret kommer gå upp och ner fram tills bebis kommer ut och då kommer männen pusta ut: Äntligen är de över haha
    Ha ha ha, men det är väl då det börjar.... *s*

Någon som vet nåt om fostervatten? läste nånstans att för två veckor sen skulle man ha ca 1,5 liter vatten.
    Nu när man läset på fl så står det 300 mililiter. Och det är väl bara 3 dl?
  • Bisquit
    Kinne79 skrev 2010-05-19 16:39:19 följande:
    Ok, måste man ha hållt sig ett tag?
    jag fick ta emd mig kissprovet. Hon sa antingen det elleer att du inte kissar på ett tag.

( vilket var helt omöjligt för mig, kissar minst en gång i timmen... *s* )

Chanelli, usch då. stackare!

pennyjenny, men usch, säg inte så där om vattenballong..
  • Bisquit

God morgon!!

Jag går in i v 17 i morgon och känner inte av bebis.
    Har ingen aning om vart min moderkaka sitter men jag antar att jag får reda på det om en vecka då det är rul.

Välkommen hit ni nya!

• Bisquit

Lägger till att jag är mer än nervös att det inte ska vara nåt däri...
    Usch....

Iallafall, vi ska nog inte ta reda på könet, känns som sagt som att öppna julklapparna i förväg.

Kallar vår mage för korven än så länge, ha ha.

• Bisquit

Jag har rul nästa torsdag. Lite orolig. Tycker jag inte har så stor mage, hur ska dom kunna se något? Hi hi. Alla filmer man ser så är ju magen stor när dom rul:ar.
    Men man ska ju inte tro på allt man ser på tv...

Satt idag på lunchen och tänkte att just nu sitter vi ju och nojjar oss om det verkligen är bebis där och våra första rul.

Undrar vad vi sitter och nojjar om nästa månad? ( när typ alla gjort sina rul )

För att inte tala om i slutet av oktober..... förlossning... Hi hi hi..

• Bisquit

ha ha ha, ligger där inne på förlossningen så ont att man kan dö och ba. nej, jag ska nog inte ha barn. det är nog bara lite vanligt magont...

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2