BF November,2010 DEL 2
kul trulsa!!
Skulle oxå vilja åka dit men det blir väl nångång i sommar kanske-
kul trulsa!!
Skulle oxå vilja åka dit men det blir väl nångång i sommar kanske-
Kul att det gick bra rosen. Och vad spännande med en studerande så ni fick lite extra info "på köpet".
chanell, värst va ni är aktiva då, hi hi.
Hörde igår att dom har 3d ultraljud på eskilstuna, hoppas verkligen. ( inte för att jag har någon erfarenhet av varken det ena eller det andra )
Jättenervös men inte som i måndags då jag verkligen var på bristningsgränsen, ha ha.
Jag skulle gärna vilja handla men väntar nog tills jag ser att allt är bra iallafall.
Då blir det väl lite småkläder och sånt.
Sen blir det väl mer och mer varteftersom magen växer....
välkommen belavon!
btw, visst kan man väl äta rostbiff?
Åt en rostbiffmacka till lucnh och det var inte förrän efteråt det slog mig att rostbiff är ju lite rosa i mitten....
Men den brukar ju ligga i nån slags lag i flera timmar så det ska väl inte vara nån fara?
Fick just ett meddelande från en av mina bästa vänner. Hon fick en dotter i onsdags, men tyvärr så drabbades dottern av syrebrist under förlossningen. Så nu ligger hon på intensiven och även om det går åt rätt håll så vet dom fortfarande inte om hon kommer överleva.
God morgon!
Ja man får verkligen hoppas att allt går bra, vilken mardröm.
( det är just såna här händelser som får mig att fundera på kejsasnitt. Jag som inte är ett dugg förlossningsrädd annars )
Någon som vet om man kan / får skicka ex ett nallebud eller nåt till intensiven?
Vi är bara fyra i vår lilla grupp på jobbet och därmed väldigt "nära" varandra.
Vill vill ju inte skicka en stor grattis till dottern-poster liksom. Tänk om det inte går bra...
Det ska mer vara en vi tänker på er-present.
Vad tror / tycker ni?
För övrigt har jag fått min första riktigt craving ( dvs en som inte går över efter en dag )
GRÄDDE!!! *lovesmily*
Gräddmjölk ( med jordgubbar ) gräddtårta och... grädde grädde grädde.....
( nån liten bebis som samlar på sig kalcium eller?? )
heidi, åh fy fan....
God morgon!
Ja ungefär...
Hur tänkte ni andra göra med ledigheten?
På jobbet får man bidrag ör att vara föräldraledig, men bara om man tar ut 5 dagar i veckan.
Hur länge räcker det?
Helst skulle man ju vilja vara hemma två sommrar....