-
Jaha, jag trodde du skrev 1,2 milj så jag tittade på huset som är precis ovanför det vita för 1,8 milj. Ska ni byta golv i köket?Marinero skrev 2010-05-29 18:56:17 följande:Kanske förväxlar du detta med nåt annat hus? Det vita tegelhuset kostar 1.8 milj Lite dyrt men vi kommer klara oss bra då vi har en hel del att betala handpenningen för från våra sålda lägenheter. OM nu inte det blir budgivning och ngn budar över utgångspriset för mer än det kan vi inte lägga. Men i en så liten stad brukar det inte va action direkt på budgivningar, iaf är det inte så här i Vbg på de hus vi tittat på Och Tidaholm är ju bra mkt mindre än Vbg.
-
Ja, det fanns ju endel skönhetspyssel. Men sånt får man ju leva med och fixa allt eftersom, men golvet i köket....ja, det hade jag nog varit tvungen att fixa på direktenMarinero skrev 2010-05-29 19:48:53 följande:Ahaa du tänkte nog på det andra huset Vadå har du något emot golvet? Du jag ska säga att inget i det huset är eg i min smak, men det är fräscht och underhållet, men vi kommer ta det allteftersom sen när vi väl bor där, OM vi kommer bo där Hedi: här kan du kika: www.hemnet.se/beskrivning/692375?r=3
-
Dom missade jag! Vårat hus såg skitfult ut när vi flyttade in, men nu är det så fint så. Jag tycker nästan att det är bra att det är fult och omodernt så att man får sätta sin egen prägel utan att behöva tapetsera över en sprillans ny tapet och få dåligt samvete.Marinero skrev 2010-05-29 20:02:54 följande:Och tapeterna i köket ska vi ens inte prata om! -
Jag har tänkt försöka gå ner till normalvikt efter detta barn. Jag har försökt att få barn länge och efter en massa hormonbehandlingar stod vågen på +7kg och jag hade tyvärr redan för många innan. Så jag ska försöka gå ner så att jag kanske slipper behandlingar nästa gång.
Jag har pco och det bidrar till att det är svårare att gå ner i vikt. Har försökt länge, men tror att jag varit lite deppad och stressad över att inte bli gravid så det gjorde nog inte det hela lättare.
Än så länge så står jag ju dock kvar på minus 1.8 så jag hoppas på att jag får en liten viktuppgång. Men dte kan ju rassla till snart. -
Ja, visst är det skönt att vi slipper tänka på beach 2010
-
Ja, det enda som "suger" är att man inte får dricka vin på hela sommaren, nu när man slipper tänka på hur mycket kalorier det innehåller.
-
Kommer ihåg att det var många av er som hade huvudvärk för ett par veckor sedan. Jag har en helvetisk huvudvärk idag (har aldrig huvudvärk annars) och funderar på vad man kan göra för att lindra den? Är det brist på något som gör att man får huvudvärk som gravid eller beror det på något annat? Hjälp!
-
Ok, det ska jag göra om det fortsätter imorgon. Kan högt blodtryck komma plötsligt? Alla prover såg jättebra ut för 1½ vecka sedan.Loppan11 skrev 2010-05-31 19:41:04 följande:Ring din BM. Plötslig huvudvärk om man inte brukar ha det kan vara tecken på högt blodtryck. Det fick jag när jag väntade mitt första barn. -
PennyJenny- Vad skönt att allt såg bra ut och grattis till pojken.
Idag fick jag tid för mitt ul, den 5 juli, ni är så himla långt före mig. Lite tråkigt att inte hinna innan midsommar så att man kunde få med sig en bild att visa för släkten. Men, men bättre sent än aldrig. Hoppas på att få reda på könet. Är i v. 20 när jag ska göra ul. -
När har du Bf?sebbe123 skrev 2010-06-01 19:59:55 följande:Tyvärr inget bubbel än men det kommer nog snart, har kännt ganska tidigt med dom andra två, är änsålänge "bara" i v15 så snart så