Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Fått höra så mkt olika saker hit o dit men tror som ni att det är ok att bada ute. *s*

Hmm..3e dagen som Noah inte vill sova något på dan. Han blev ju 2 den 4/3 så det känns lite tidigt att han redan nu ska sluta med det?

• NoahLeah
    popcornplaya skrev 2010-05-18 14:17:30 följande:
    Klart det är ok, bara fått för mig att de flesta brukar sova middag lite längre.
    Men jag har inga problem med att Noah slutat, han sover ju 12 timmar per natt.
  • NoahLeah

Kikat igenom lite snabbt och skickar kramar till er alla, ni är toppentjejer.

Idag gick jag visst in i vecka 15, väldans vad tidne går fort och om mindre än en månad är det dags för RUL! *längtar*
    Är ju inne i en stiltjeperiod nu, mår visserligen illa o så men magen händer det inte mkt med (endast gått upp 4 kg).

• NoahLeah
    PennyJenny skrev 2010-05-21 10:53:05 följande:
    Tack för svaren girls. Ska kila ut på lunchen och köpa cola. Mår som kattskit nu, fryser och har huvudvärk. Vill bara hem och sova men tänker kämpa på så gott jag kan och så länge jag kan. Kram på er alla
    Krya på dig! *kram*
  • NoahLeah

mysigt ni som redan känner bebben. Själv känner jag mig väldigt ogravid, börjar bli orolig.

• NoahLeah

Hej hopp.
    Skitseg idag efter att ha jobbat ensam igårkväll med feber och genomförkyld..mår lika skit idag fast utan feber o ska till företagsläkaren så han kan få bestämma om jag får vara hemma o vila en dag el två el jobba (måste ha förstadagsintyg).
    Har även haft rejält ont i nedre delen av magen sen igår, hoppas inte det är ngn fara.

• NoahLeah

Mysigt det låter.
    Här blir det Ullared i slutet av juli...får dock inte veta könet förens 16/8 så blir väl mest unisexshoppande till bebben o höstkläder till Noah.

• NoahLeah

Hej tjejer, skönt att höra att ni alla mår bra.

Själv är jag hemma med luftrörsinfektion (fick förstadagsintyg på en gång av läkaren) veckan ut. Fruktansvärt jobbigt att vara hemma trots att jag mår skit men blir så rastlös av att bara gå och dra. *suck*

Såg att ni diskuterade vagnar ...jag är fortfarande i valet och kvalet om vi ska ha syskonvagn el kombivagn med ståbräda. Noah kommer ju vara 2 år o 8 månader när syskonet kommer och borde ju fixa ståbräda då samt att det inte lär bli några direkta långpromenader mitt i vintern.
    Kommer säkert vela fram och tillbaks tills det är dags att köpa vagn *s*

• NoahLeah
    Rosen skrev 2010-05-26 10:28:20 följande:
    nä va jobbigt, krya på dig vännen ang vagn så var storebror exakt 2år och 8 månader när lillebror föddes men det funkade utmärkt med en ståbräda till honom. han var jätteduktig till att gå. men jag tror det beror lite på hur barnet e oxå. sover han fortfarande middag så kanske det e bra med en vagnplats till honom oxå.
    Tack.
    Noah älskar att gå och sover väldigt sällan middag nuförtiden så antar att det är helt borta till vintern.
    Blir nog att köra på kombivagn och ståbräda.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2