Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Här i Stockholm får man också betala för bilderna men med Noah fick jag en bild gratis på sista tillväxtul för hon tyckte den var så söt. *s*
    Vi ska även göra ett nytt försök att spela in könsultraljudet, funkade inte så bra sist tyvärr.

Är det någon som vet om det är ok att äta järnatabletter el blutsaft utan att bm sagt det?
    Känner mig orkeslös o matt dygnet runt och tänker att det kanske är järnet som spökar???

• NoahLeah
    Bisquit skrev 2010-06-14 10:58:34 följande:
    Nej det ska man inte göra. För mycket järn är nämligen farligt...

Men ett enkelt blodprov borde väl någon ( alltså har inte bm tid så vanliga sjukvården? ) ha tid med.  Så får du ju svar.
    Men Blutsaft har jag ätit förr utan att ha kollat värdet..blev rekommenderad det för längesedan av en läkare men kanske annorlunda när man är gravid?
  • NoahLeah

Okej, jag har Niferex hemma, ska nog börja med en tablett/dag och se om jag piggar på mig.

• NoahLeah

Just det ja, moderskapsintyg....kan man få ut det innan man ska på  första besöket hos BM efter RUL?
    Ska ju ansöka om HP..måste man kanske göra redan nu?

• NoahLeah
    Jojo 85 skrev 2010-06-15 10:19:36 följande:
    Usch vad jobbigt! Har ni bråkat hela natten? Hoppas att ni kan bli sams snart så ni kan sova.
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
    Fram till 12 men sen kunde jag inte sova, för mycket tankar om hur vi ska göra...fortsätta kämpa el gå skilda vägar. Lite jobbigt just nu.
  • NoahLeah

Tack för ert stöd tjejer-
    Har pratat lite med sambon i telefon idag och vi ska sitta ner o prata igenom ordentligt ikväll samt att vi ska på ytterligare ett parterapisamtal i veckan.
    Hoppas verkligen vi kan lösa detta , särskilt nu när vi har en liten och en på gång.

• NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-06-15 17:29:00 följande:
    taniko: vad är det som har hänt mellan dig och din sambo? kram
    Vi har en rejäl kris just nu (har varit upp o ner under en längre tid) och det beror mest på att han inte mår bra, har massa gammalt som han inte bearbetat. Nu ska han dock börja då hos en kurator samt att vi går i familjeterapi så vi får se. Jag ger det över sommaren och blir det ingen förbättring ska vi sätta oss ner och bestämma vad som är bäst för allas välmående.
  • NoahLeah

Vecka 19 idag.

Sista familjeterapisamtalet idag sen försöka hitta kläder till kvällen festligheter..undrar om de säljer blingblingtält. *s*

• NoahLeah
    ouii skrev 2010-06-20 10:36:29 följande:
    Hej! Vill också hoppa in här, har BF 15 november! Känns helt underbart Skrattande
    Välkommen.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2