Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Nu är vi hemma från Danderyd och det blir operation inom kort. Han har haft problem med öronen o stora halsmandlar länge men de har velat vänta med operation men nu var det så illa så det vill ha bort dom.
    Skönt att det blir fixat så han får sova bra på nätterna.

• NoahLeah
    Helen C skrev 2010-06-23 15:37:26 följande:
    Jag uppdaterar er lite vad PennyJenny skriver på Facebook.... detta skrev hon:

Kan inte sova trots sömntablett. Nyss fått ny kur antibiotika intravenöst igen. De frågade igår om jag kastar in handduken eller orkar kämpa. Svarade att det är inte ens ett val, klart jag kämpar in i det sista! Är öppen 2 Cm och buktande hinnblåsa. Dåliga odds alltså... Tack för allt stöd det värmer. Just känns allt mörkt och det är mkt tårar.
    Blir så ledsen när jag läser detta.
    Skänker kramar och hopp om mirakel till henne.
  • NoahLeah

Här blir det midsommarfirande hos sambons bror med flickvän i deras nya hus, ska bli skönt att få åka iväg och fira.

Här buffar det för fullt i magen men sambon känner inget ännu, fettet som skyddar. *s*

• NoahLeah
    MammaDeborah skrev 2010-06-24 15:50:42 följande:
    Här blir det halvhjärtat midsommarfirande imorgon. På lördag däremot blir det stor fest, då gifter vi oss! Längtar otroligt mycket! Klänningen är uttagen för passa runt stora magen, håret är klippt och färgat, ny make up införskaffad, blommor beställda och mat lagad och köpt. Det känns underbart!

Nu ska bara de sista kläderna sys också. Älsklingen hämtar mina barn från sin pappa så att jag kan sy i lugn och ro idag :)

Ta hand om er alla imorgon! Kram!
    Grattis til bröllpet, hoppas ni får en härlig dag!
  • NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-24 18:42:50 följande:
    Uppdaterar lite från pennyjenny

I morse drog förlossningen igång. Fy fan vilken hemsk upplevelse! Vi träffade dock världens bästa dr som frågade oss om vi åter ville satsa. Klart vi kämpar! Så det blev akut op med cerklarge som hittills gått bra. Just nu är oddsen 50% att det går vägen mot 1% i morse. Nu kämpar vi på ännu mer och hoppas innerligt att detta håller minst 3 veckor.
    Håller tummar och tår att de fixar detta nu..50 % känns som bra odds. Kramar
  • NoahLeah

Hej tjejer, verkar som alla haft en bra midsommar?!

Vi hade det mysigt o lugnt hos sambons bror och han även med lite dans runt stången här hemma innan vi åkte dit. Kvällen avslutades med bubbelbad sen somnade alla sött vid 23-tiden...vi var ju 2 gravida tjejer där *s*

• NoahLeah

Här får vi fortfarande vara i rummet medans Noah somnar...det är väldigt sällan det funkar att gå ut innan han somnar.
    Någon som har något bra tips hur man gör, vore skönt om han kunde somna själv innan syskonet kommer.

• NoahLeah

Det där med vänner känner jag igen, blivit väldigt tyst sen jag blev sambo o mamma...som om man blir så annorlunda bara för man får familj.
    Som det är nu har jag inga direkt nära vänner alls..känns trist o ensamt.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2