Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

hej..varit hos bm idag.

Blodsocker 5,3
    Blodtryck 100/60
    Järn 109
    Vikt 1 kg +
    Hjärtljud  144 slag/minut

Hon trodde def inte att vi skulle få höra något då jag bara är i vecka 20 men det hördes direkt..vilken lycka.

• NoahLeah

Sassa: Grattis till tjejen.

Jag mådde toppen när jag väntade Noah men denna gången har det varit hemskt...o bm trodde ju det var en tjej. Får se om hon säger samma sak på fredag.

• NoahLeah
    Marinero skrev 2010-07-07 21:28:20 följande:
    Min kompis mådde väldigt olika med sina döttrar så där va det olika

Förresten har ni fixat gravidförsäktr´ring? Kom på det nu huxflux!
    Nej, inte tänkt på det...Noah är ju försäkrad genom Trygghansa..de borde väl ha gravförsäkring också?
  • NoahLeah

Rosen: Jag har det varje kväll och ibland hela dagarna också..fast har det ju även när jag inte är gravid.

• NoahLeah

God morgon.
    Jag har skrivit i mina hp-papper men kan inte skicka in dem, chefen måste tydligen skriva i något och hon är på semester hela sommaren...kan se mig i stjärnorna efter hppenning.
    Bara hoppas jag orkar jobba fram till BF..annars får jag plocka ut nån vecka i fp.

• NoahLeah

Tänkte precis fråga om ngn vet hur det är med PennyJenny men så hittade jag henne i en annan tråd o det verkar ju gå bra. Trist bara att hon inte skriver här längre.

Jag ska kolla upp hur det ser ut med chefen annars kanske det hinner fixa sig senare, kommer ju tillbaks i mitten av augusti o jag tänkte söka från början av oktober.

• NoahLeah
    Helen C skrev 2010-07-08 15:13:44 följande:
    Hej tjejer...
    Mår toppen idag. Varit och kollat på nya lgh, mätt och donat, beställt ny soffa och matta, beställt förlosvningsringar då sambon min friade i tisdags vid sjön, så mysigt, tvättat bilen och handlat, jag e helt slut nu. Fötterna svullnar som sjutton och jag kan fan inte ha några skor snart....

Har ju oxå köpt dom första bebis plaggen till lilltösen, jag vågade haha.... Vill gärna vänta, men idag kunde vi inte hålla oss
    Grattis!
  • NoahLeah
    popcornplaya skrev 2010-07-08 15:49:00 följande:
    Usch jag känner mig så sjukt omotiverad idag. Har tvättat lite och startat en diskmaskin det är vad jag gjort idag. Borde greja lite mer här hemma men ooorkar bara inte. Sen vill sonen ut och gunga men ooorkar bara inte det heller. Kanske är för att det är molnigt ute idag som man själv känner sig lite molnig?
    Ibland får man vara lite lat...lite skit i hörnen har ingen dött av.
  • NoahLeah

vad skönt att höra att det går bra för Pennyjenny.

Imorse var jag på ett extraRUL och allt såg perfekt ut samt att hon fortfarande är säker på att det är en tjej.
    Vet inte om jag vågar köpa några kläder ännu, tänk om hon har fel?

Såg att ni diskuterade blodtryck..mitt ligger på 100/60..lite lågt men antar att det är bättre än högt.

• NoahLeah

Fy..blev så nojig igår när jag skulle kolla en sårskorpa på bröstvårtan...kände då en knöl i bröstet o genast kommer tankarn på cancer.
    Hatar att ha sån camcerfobi..gör ju en psykiskt sjuk.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2