BF November,2010 DEL 2
Förresten så går jag in i vecka 32 idag o min mage har verkligen växt under senaste veckan.. kan ni se skillnaden?
Förra veckan:

Denna veckan:

Förresten så går jag in i vecka 32 idag o min mage har verkligen växt under senaste veckan.. kan ni se skillnaden?
Förra veckan:

Den dryga månaden för mej blir november..
Ang läckage som luktar urin.. Det kan ju vara urin..
Kicki: nu vart jag lite nervös.. Minns inte om det var igår eller i morse som jag kände en spermaliknande doft när jag satt på toa. Vi har inte sexat denna veckan så det var inget sånt.. Men det är väl inte farligt om man skulle läckt lite? Jag har mycke rinniga flytningar ja me.. Så jag har inte heller större koll igentligen.
Barn brukar börja gå allt mellan 9-18 månader.
Bebis: jag har gått upp ca 1,5kg på ca 1,5v.. Så det måste vara en tillväxtperiod.
Saraia: vi har en britax vigou 3+ som vi köpte när vi väntade Josefine.. Den har vi kvar som enkelvagn. Sen har vi beställt en Carena Double Swing (syskonvagn) eftersom Josefine fortfarande har behov av att kunna åka vagn. Hon går men kommer bara vara ca 18-19 månader när bebis kommer så hon orkar ju inte gå så mycket.
Love3: välkommen!
Chanell: ja, det var det jag hade för mej.. Att vattnet återbildas. Bebis får allt håöla sej inne iaf till den senare halvan av nov månad.
Godmorgon!
Alltså, jag hade ju inte reflekterat över det om det inte var för att det beskrevs här i tråden att det luktar sperma.. o jag kände sån lukt i förrgår eller om det var igår morse.. Jag har mycket flytningar o dom syns ju i trosan.. hade de varit blött o inga synliga flytnigar hade det ju kännts konstit. Nu kännerjag mej kluven om jag ska ringa FL eller inte.
MammaD: Kollar du hos BM idag eller? Om ev fostervattenläckage alltså..
Jag mejlade min BM om mitt ev f-vatten läckage.. tyckte hennes svar var lite luddigt.. inte fick jag någon klarhet i om jag SKA göra nåt o VAD isf?
Hennes svar:
jag behöver INTE byta trosskydd.. använder inte nåt alls.. det gör jag bara om jag verkligen MÅSTE för jag brukar tycka det kliar avtrosskydd/bindor.. det blir för instängt. Så jag kan ju vara 99% säker på att mitt vatten inte gått.. nån miniläcka isf.
Jag har svarat henne att jag absolut inte läcker så mycket.. så får se om hon kommer med nåt KLARARE svar..
Känner mej som ett stort ?