NJsmamma skrev 2010-10-11 11:25:31 följande:
Ölkorvar, gud så gott:) Ser jättebra ut, tror inte att det är ngt du glömt, jag har iofs skrivit ner trosor och bindor också.. har hört att det är väldigt olika från sjukhus till sjukhus om man får dom där sexiga men dock såå sköna nättrosorna och bindor, men det borde man väl få???
Chanelll: Stackars dig, lider med dig, foglossning är hemskt!!
Jag har beställt mitt hallonbladste från re-fresh, himla snabb leverans, ska väl prova första koppen nu i veckan, går in i vecka 35 imorgon.. dock vet jag inte vad som räknas med mkt sammandragningar? Om man ska sluta ta det å menar jag, jag har ju faktiskt och har haft mkt sammandragningar rätt länge, men ja får väl helt enkelt se om det blir mer bara..
Är hemma med dottern idag, hon har haft feber i helgen.. hon underhåller sig fantastiskt bra själv trots att hon är sjuk och tycker att det är såå skönt och mysigt att vara hemma med mig idag

Idag har jag en rätt bra dag, har sovit himla bra och bara vart uppe för att kissa kanske 3 ggr, det gör jättemkt!
Sist så använde jag bara deras bindor och deras nättrosor så därför har jag inte skrivit ner det på listan, använde aldrig dom trosorna som jag packat ner då. Jag snodde även med mig lite bindor och nättrosor hem sedan också för dom var verkligen bäst i början när man hade mkt avslag.
Jag beställde också mitt hallonbladste därifrån och håller med om att det var jättesnabb leverans verkligen. Ska också testa första koppen i veckan måste bara skaffa ett filter först så jag kan få bort bladen ur mitt te.