BF November,2010 DEL 2
Jag heter Sarah Andersson fd Eriksson på FB om det är nån mer som vill adda mig. Ska ta och lägga till er andra nu som jag inte hade sen innan.
Jag heter Sarah Andersson fd Eriksson på FB om det är nån mer som vill adda mig. Ska ta och lägga till er andra nu som jag inte hade sen innan.
Jag uppdaterar nog rätt ofta på FB också men det beror väll mest på att jag är uttråkad. Då blir det att man fastnar vid datorn och skriver en massa onödigt bara för att fördriva tiden. Jag bloggar ju också så där kan man också skriva av sig lite.
Är det nån annan här inne som bloggar? Tycker det är kul att läsa andras bloggar. Min är sarahsbaby.blogg.se om nån är intresserad.
Kwakie: Haha jo jag vet att bebis får k-vitamin och inte mamman. Har vart lite trött nu på morgonen bara. Tack för infon!
Nu sitter jag helt slut i soffan med en hickande bebis i magen och väntar på att mitt hallonbladste ska dra klart så jag kan dricka det.
Har farit runt här hemma och städat som en idiot nu för jag orkade inte göra nått igår. Men nu är det lite bättre här hemma i alla fall. Jag blir på så dåligt humör när det är stökigt. Och imorse så var sonen rikitgt jobbig och visste precis vilka knappar han skulle trycka på, tappade tålamodet tillslut. Hatar när jag tappar tålamodet med honom men ibland så orkar man bara inte bita ihop.