BF November,2010 DEL 2
Jag gillar Meya och Nathalie så om det blir en tös ( som dom sa på ul) blir det dom. meya i förnamn och så blir det nog Nathalie i andranamn.
Blir det en kille blir det Theo.
Har sen innan en Melina
Jag gillar Meya och Nathalie så om det blir en tös ( som dom sa på ul) blir det dom. meya i förnamn och så blir det nog Nathalie i andranamn.
Blir det en kille blir det Theo.
Har sen innan en Melina
Sådär idag va vi på könsul för en extra kontroll och det va en tjej den här gången också
Melina va med och kollade, tyckte det va lite spännande men väckte nog lite olika känslor för när hon la sig blev hon lite ledsen. Jag förklarade att även när bebisen kommit kommer vi älska henne lika mycket som nu allihoppa. Då lugnade hon sig och kunde somna gott.
Mycket känslor att bli storasyster
Jo kommer gå bra hon måste få tid på sig bara. Hon och jag va själva tills hon blev 3 år, hon har ingen kontakt med sin pappa och därför blir det väl lite extra känsligt i och med att den nya bebisen får en pappa och tänk ifall han slutar tycka om henne, kan jag tänka mig. Hon hinner ju bli 5 år innan bebisen kommer.
Jag har mått bra med båda tjejerna, dock har jag foglossning den här gången som inte är så kul.
Här Blir det packa och fixa det sista för imorgon blir det USA för vår del. Ska hinna klippa oss och Melina ska på kalas i em.
Så får se när jag kikar in nästa gång kanske säger hej från något internetcafé.
Hej igen
Nu är vi tillbaka efter vår 2 veckor långa resa i USA va spännande. Dock blev det ju lite jobbigt emellanåt eftersom fogarnna inte är i topptrimm men det gick blev vila och bälte på.
Flygresan gick bättre än förväntat så alltid något.
Under tiden jag vart borta har jag fått ja till havandeskapspenning, fick det pga. av besvärren med fogarna annars får man det inte om man arbetar på förskola stod det.
Ser att ni pratat vagnar, hör blir det en urban jungle, vi beställde en rätt tidigt då det va rea på liggdelen, men vi får hämta ut den i början på november.