Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

popcornplaya skrev 2010-09-29 13:30:38 följande:
    Eller bebis som ligger och trycker på kisseblåsan Flört Men bra att kolla upp så vet du.
    Jo..men det värker liksom så bm ville ha ett urinprov så man inte låter det vara och så blir det komplikationer.
  • NoahLeah

Hejsan!
    Vi har spenderat eftermiddagen med en tjej o hennes 2 grabbar (lärt känna henne på FL o vi bor grannar). så kul att se hur bra de leker tillsammans, blir varm i hjärtat.
    Vi kan även lämna Noah till dem om det skulle bli bråttom upp till förlossningen o mina föräldrar inte hinner komma upp 8de bor ju 25 mil bort) och det är guld värt!

• NoahLeah

Godmorgon!
    Här är det nu bestämt att helgen ska gå till att fixa ordnign i sovrum o hall för bebisens säng o skötbord så jag kan börja sortera o lägga ner alla kläder mm
    Är ju iofs 50 dagar kvar men med tanke på stressen som blev när Noah kom är det skönt att ha det mesta klart.

helen: Så avis på Ullared. Skulle åka med min mamma nu innan BF men sonens operation gör att jag får hoppa det...hoppas komma iväg i sommar istället.

• NoahLeah
    Love3 skrev 2010-09-30 14:48:39 följande:
    Hej får man hoppa in här så här sent in i tråden?
    Jag är i v 34 (33+2) & är beräknad till den 15 november, och det här blir mitt 3e barn. Glad
    Välkommen och grattis.

Jojo: Hoppas verkligen du slipper havandeskapsförgiftning denna gång, det är min stora skräck att få.
  • NoahLeah
    Saraia skrev 2010-09-30 19:31:40 följande:
    ni som köpt nya vagnar vad har ni köpt??? ska ha vår gamla brio kombi som vi köpte -04 i vinter o sen t våren blir det nog en ny sittvagn då denna är så tung o ej så smidig. Villa ha en emmaljuna ozone eller en UJ swift!
    Här blev det en City Cross med quadrolift o syskonsits.

Chanell: Grattis till de första stegen, härlig känsla.
    Noah gick länge på knäna fast han kunde gå men efter att ha haft morfar som barnvakt en dag kom det en springande son o mötte mig i dörren, började nästan gråta. *s*
  • NoahLeah

Jösses vad ni skriver, hinner ju knappt läsa ikapp längre.

Ang flytningar så har jag inte så stora problem än..var värre första graviditeten men det kanske kommer.

Nu i helgen ska vi börja plocka fram grejerna till bebisen, skruva ihop säng, skötbord mm o möblera om så allt får plats, ska bli så mysigt.

• NoahLeah
    Kinne79 skrev 2010-10-01 17:35:50 följande:
    Min kompis fick reda på det på TUL, v.35-37 nånting.
    Hade hon gjort könsul innan?
  • NoahLeah

Rosen: Tänker på dig. *kramar om*

Idag ska vi ut på äventyr i storstaden...och det enda Noah tjatar om är att åka tunnelbana. *s*

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2