BF November,2010 DEL 2
Men bra att kolla upp så vet du.
Men bra att kolla upp så vet du.Hejsan!
Vi har spenderat eftermiddagen med en tjej o hennes 2 grabbar (lärt känna henne på FL o vi bor grannar). så kul att se hur bra de leker tillsammans, blir varm i hjärtat.
Vi kan även lämna Noah till dem om det skulle bli bråttom upp till förlossningen o mina föräldrar inte hinner komma upp 8de bor ju 25 mil bort) och det är guld värt!
Godmorgon!
Här är det nu bestämt att helgen ska gå till att fixa ordnign i sovrum o hall för bebisens säng o skötbord så jag kan börja sortera o lägga ner alla kläder mm
Är ju iofs 50 dagar kvar men med tanke på stressen som blev när Noah kom är det skönt att ha det mesta klart.
helen: Så avis på Ullared. Skulle åka med min mamma nu innan BF men sonens operation gör att jag får hoppa det...hoppas komma iväg i sommar istället.

Jösses vad ni skriver, hinner ju knappt läsa ikapp längre.
Ang flytningar så har jag inte så stora problem än..var värre första graviditeten men det kanske kommer.
Nu i helgen ska vi börja plocka fram grejerna till bebisen, skruva ihop säng, skötbord mm o möblera om så allt får plats, ska bli så mysigt.
De som fått "fel" kön, har de gjort könsul el bara fått veta på RUL?
Rosen: Tänker på dig. *kramar om*
Idag ska vi ut på äventyr i storstaden...och det enda Noah tjatar om är att åka tunnelbana. *s*