BF November,2010 DEL 2
Nu är vi hemma efter en heldag inne i stan o det känns kan jag säga...men det var det värt.
Han med en sväng till Åhlens barnavdelning också och blev helt salig av alla fina barnkläder, blir def fler besök dit.
Nu är vi hemma efter en heldag inne i stan o det känns kan jag säga...men det var det värt.
Han med en sväng till Åhlens barnavdelning också och blev helt salig av alla fina barnkläder, blir def fler besök dit.
Hallojs!
Tänkte bara smita förbi och säga hej! =)
Hoppas det är bra med er allihop!
Här går saker och ting framåt med räserfart!
Lillgrabben äter nu i det närmaste helt själv. Sondar 10ml och ammar fritt för övrigt. Förutsatt att hans "gulvärde" inte stigit till över solgräns tills imorgon så kommer sonden att tas bort för han äter så väldigt bra nu =)
Har även fått flytta från värmesbädd till vanlig säng nu under dagen och så här långt tycks han hålla temperaturen bra! Hoppas på att det håller sig så! =)
Under dagen har vi haft "minipermis" på en timme då vi fick låna vagn och ge oss ut på promenad! =)
Förutsatt att hans "gulvärde" fortfarande är bra imorgon så blir det längre permission så vi hinner åka hem en stund och så =)
Utskrivningen är nära nu! Hänger bara på gulsoten....
Williams mamma: Noah hade sådanan perioder också i slutet där man knappt kände av han...fast allt såg bra ut på kontrollerna. Men ring hellre för mkt än för lite, ingen av er mår bra om du oroar och stressar upp dig.
Imorgonbitti är det dags för TUL och läkarenbesök igen..ska bli spännande att se om hon fortfarande ligger högt över kurvan el om det jämnat ut sig....och om de vill sätta igång tidigare, snitt el låta naturen ha sin gång.
Oj..vecka 34 idag.
Kramar till er som har det kämpigt nu. 
Min sambo gör massor här hemma utan att jag behöver säga till, känns skönt, sen gör han ett jättejobb med att ta hand om sonen o hemmet de helger jag jobbar (då är han ensam från 7-21) och jag får alltid sovmorgon de dagar jag jobbar kväll.
Var på TUL/läkarbesök idag o tösen ligger nu bara + 18% så slipper fler UL..men ska på ett besök till om 4 veckor då hon ska undersöka hur mogen livmodern är mm.
Hon ligger i alla fall med huvudet neråt så hoppas hon stannar så nu.