Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Hedi skrev 2010-09-21 17:29:58 följande:
    Jag är rädd bade för att föda vaginalt (igen) och göra kejsarsnitt. Känns lite som pest eller kolera .
    Det enda jag är rädd för när det gäller vaginalt är att kräkas, har kräkfobi.
  • NoahLeah
    Helen C skrev 2010-09-21 17:40:11 följande:
    Hej tjejer,.,,
    E trött idag.... Tycker tröttheten kommit tillbaka....
    Har handlat en massa idag på Ikea=) och sen har killarna fått varsin tv som blir på deras rum.. 21.5 tum för 2000 kr. tyckte jag va billigt=)Börhar få ett riktigt fint hem nu.....

Tjejen e de lite lugnare på.... Jag har känt av ilningar och värk i underlivet. Även när jag böjer mig ner och ska knyta skorna på killarna så känns de tryck ner. Ibland tror man att man kan krysta ut ungen.... Undrar om hon fixerat sig nu+???

Williams mamma- Jätte fin mage..=)
    Kul med shopping.
    Jag håller på att spånar lite om vilket förvaringssystem vi ska ha i sonens rum o hur vi ska  få plats med 2 barn där sen...lite att klura på.
  • NoahLeah
    theresa87 skrev 2010-09-21 18:25:24 följande:
    Hej!

Här hoppar jag gärna in om jag får (kanske lite sent men).

Är beräknad till den 11/11-10 :)

har även två tjejer, den stora är 7 och den lilla blir 2 i december.

Bor i varberg.
    Välkommen.
  • NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-09-21 18:58:46 följande:
    Igår köpte jag hem en liten tandkrämstub inför BB-tiden. Köpte även ett paket STORA bindor på apoteket,
    Hur många paket har ni andra tänkt köpa? av dessa apotekets största alltså?
    borde kanske köpa iaf ett till, jag har ju så långt till närmaste apotek, 4 mil.

Jag lägger in kläder o dyl i en garderob som jag ska ha med till BB + upptvättade sängkläder till spjälsängen och sånt som hör bebis till så vet jag vad jag har allt :)
    har även köpt nappar, 2 paket babypampers.
    Ska köpa två sånna dära nät-BH:ar som apoteket har, en vit och en svart, de är ju sååå sköna!! har bes. hem 2 st för igår va dom slut.
    Lika bra att köpa lite då och då så det inte blir så dyrt på en gång sen!
    amningsinlägg måste inhandlas oxå, sen har jag nog det mesta förutom babysitter och babyskyddet som ska hyras.
    amningsBH kommer på posten från HM, även 2 amningströjor är inköpa därifrån.
    Just det ja, amningsbehå kanske man skulla kolla, tror de  jag har är för små.
  • NoahLeah

Fan, inte ens brustabletterna som skulle vara milda klarar jag av utan atty magen pajar helt...vad ska man äta för att inte bli levande död???

• NoahLeah
    MammaDeborah skrev 2010-09-22 07:31:06 följande:
    Om 2,5h är det dags för UL. Håll nu tummarna är ni snälla!! Jättenervös!!! Kram!
    Tummar hållna.

Williams mamma: Nej, de har jag inte ens sett...får testa dom också. Shit, undrar hur mkt pengar jag lagt på järntabletter nu. *s*
  • NoahLeah

Usch..mår verkligen skit idag. Sovit kanske 2 timmar, magen är paj och mår sjukt illa men bara masa sig till jobbet o köra 12 timmar...får inte vara hemma.

• NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-09-22 08:02:41 följande:
    Här har du en till som inte mår någe vidare. Kom i säng runt 22.30 och sen kissade jag väl en sådär 5 ggr mellan 23-03 inatt. Då vaknade Theo och kunde inte somna om. Så där härjades det ett tag. När jag äntligen fick somna igen så kom stora sonen in 4.30 ungefär och undrade när det var morgon. Ja då var det ju bara å massa sig upp å kissa igen eftersom man blev väckt..... *suck* Jag vet inte hur mycket jag sovit. Men det känns som jag aldrig somnat ens. Nu sitter man här på jobbet som en levande död ungefär. *gäääsp* Fysiskt ont i kroppen av trötthet.
    Det blir en lång dag
    Mm..sådana här dagar är det ingenb höjdare att jobba, man kommer ju def inte göra bra ifrån sig. Känner mig mer som en belastning.
  • NoahLeah

mamma: Jobbigt du har det. *kram*
    Williams: Vilket bra besked, måste vara en lättnad.

Sitter på jobbet och illamåendet börjar släppa, inte kräkts på ett tag i alla fall mem nu värker ischiasnerven förbannat istället, haltar omkring som en gammal tant. Denna graviditet blir bara bättre o bättre o inte vågar man stanna hemma heller, tror inte företagshälsovården godkänner det...myndigheter suger.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2