BF November,2010 DEL 2
chanelll- Lycka till imorgon=)Trulsa. Min mage kan va så när jag ligger ner. När jag stå så är den hård....
god kväll. Vart håll igång hela dagen med bak och inskolning på dagis för lilleman, plockat och donat hemma....
Tösen rör sig så de gör ont nu.Nyss när jag va och kissade så va de ett konstant tryck neråt, lite så jag ville ta i typ....
Jag har inte hämtat ut min babybox än, men kommer göra de på babyproffsen....
Vet när jag vänta Andra killen så fick man mycke blöjor på sjukhuset vet jag. Nästan en hel väska full och sen en annan väska med lite annat i....
Vi ska inte heller ha skötbord. Jag byter aldrig på de utan kommer oxå ha en skummadrass.....
Grattis till 3 års killen och vecka 31 för dig=)
E såååå trött idag. Vill bara sova... Idag börjar stora killen förskoleklass och det e fortfarande inskolning för lillkillen så ska hämta honom halv elva...
Tjejen bökar på. Tycker hon e väldigt aktiv och sparkar mycke när jag rör mig. Men man känner väl minsta lilla nu när de börjar bli trångt....
bebis- Så tjusig mage. Växt på lite sen sist va=)??? jätte fin är den
Jag har börjat ligga på rygg jätte mycke, ch de har jag inte gjort innan jag blev gravid, men de funkar för mig iaf.....
Idag har vi bakat hallongrottor och blåbärsmuffins så nu finns de fika i våran frys=) Men tycker det e svårt med muffins, blir inte som man tänkt sig alls=)
dazazz- Välkommen hit och grattis till lilltjejen i magen=)
PennyJenny skrev igår:
Flödet var som vanligt jättebra (sååå skönt!) och vikten likaså. Han beräknas väga ca 1457 gram nu, en riktig "bjässe" haha!
E trött idag.. Pojkarna e hemma nu från dagis/förskola.... Albin kommer få byta avd på sitt dagis... Han har haft inskolning nu i 5 dagar och nu inser dom att han e förstor för den avd så ska byta ett snäpp högre upp, att dom inte kunde se de innan liksom, så nu blir de ny inskolning(3 dagar), nya fröknar och nya barn.. Blir mycke på en gång känner jag...Tycker synd om Albin, även om han inte förstår något så gör jag... Vill ha rätt med en gång..
Ang FK så verkar dom inte fått in något för tänkte jag kunde fixa med föräldrarpenning när jag ska börja. De kan jag säkert göra men de står inget om att jag väntar barn eller så...
Tycker de e några altnernativ oxå. Planera din fp, tillfällig, vilken ska man välja liksom. Snacka om länge sen man gjorde detta=)
Får ni välja hur ni vill strö ut era 15 timmars?? Antingen 5 timmar 3 dagar i veckan eller 3 timmar mån-fre...?? Jag kommer ha 5 timmar 3 dagar i veckan....