Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

taniko- Det e inte ditt fel gumman och det vet du mycke väl... Det e hans försvars sätt och skylla allt på dig. Jag hade inte heller orkat... Jag tycker han beteer sig som en barnrumpa just nu som varken kan svara på sms eller telefon... Men skit i han nu. Det e så lätt och säga va andra ska göra, men jag hade inte orkat utan lämnat karln....

Bebis- Det e bakom höghusen. Blåkulla heter de. Så husen e blå=)
  • Helen C
    Bebis- Jag har med varit en fegis. Men jag har blivit tuffare med åren faktiskt, så mig trampar man inte på....Just nu sitter du och väntar på att han ska be om ursäkt som han säkerligen inte kommer göra. Om du vill att det ska bli bra så får du kanske göra de ist, även fast det inte e du som ska göra de. Bara säga. Nu orkar jag inte med de här att vi inte pratar med varann och barnen känner av de. Så jag vill vi ska vara vänner igen så jag ber om ursäkt om jag gjort något fel så får du se va han säger????Ett förslag bara
  • Helen C
    taniko- Nu måste du verkligen vara stark. Om du verkligen bestämt dig för att lämna honom så va hård mot honom och dig själv... Även om du skulle förlåta honom igen så kommer de tillbaka för han vet att du förlåter honom, så det e bra att du visar honom att du inte tycker om hans beteende....

Jag separerade från mitt ex och vi va gifta...så vi va tvunga att gå till en jurist för att lösa upp allting. Han löste ut mig med en summa pengar som alla möbler vi köpt va värda. Sparpengar får man dela upp om man har de....
    Det e klart man tänker på barnen, men dom mår faktiskt oxå dåligt för dom ser att man inte mår så bra själv....
    Jag känner att jag e en betydligt bättre mamma nu än när jag va tillsammans med honom.... Jag har alltid hittat på saker med mina barn, medans han inte gör de. Han tänker inte ens på dom när han inte har dom, och de har han sagt själv, så han bryr sig inte så mkt, men jag vet att han älskar dom jätte mycke och gör allt för dom*hoppas jag*Men vår seperation gick smidigt... Men de tog ett tag för mig att det steget. Vi tjejer funderar väldigt mycke oxå runt omkring. Men man måste tänka va som e bäst för en själv och sina barn....
  • Helen C
    Bebis- Gud va skönt att han äntligen pratar och kom till dig...
    Ja de börjar bli trångt, men dom kan fortfarabde röra sig en hel del har jag läst. Även om huvyudet e neråt så vänder dom ju mycke på kroppen så e väl de man känner=)
  • Helen C
    bebis- Jag tror min ligger med huvudet neråt och håller på sparkar på höger sida. När hon hickar så känner jag väldigt långt långt ner. Men får se om två veckor då vi ska till BM igen....

taniko- Man blir lite rädd i de du skriver...Känns inte alls bra... Dags och prata med honom i helgen. Börja kolla lgh och såna grejer nu
  • Helen C

jag e bara rädd att han gör dig illa om han e så aggressiv

• Helen C
    taniko- Tänker på dig så mycke. Hur är det idag
  • Helen C
    taniko- Det e bra att du e hård. Självklart kommer han göra de igen... Vi tjejer e ju väldigt förlåtande oxå, men när de håller på gång på gång så får de vara nog.. Hoppas att de lösaer sig med chefen...
  • Helen C

Klart du ska åka in om du e orolig. De va inte länge sen jag va i samma situation, men åkte aldrig in. Dagen efter va de full rulle igen....Tror inte du behöver vara orolig iaf, men lika bra att kolla så du kan lugna  ner dig.. Meddela sen...

• Helen C

Jag känner i stort sett hela tiden. Men jag har en aktiv tjej i magen oxå. Hon e aldrig lugn.. T.o.m när man duschar så är de full fart, men jag går in i vecka 29 imorgon 28+0. Det börjar ju bli trångt i magen med så man känner ju minsta lilla=)

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2