taniko- Nu måste du verkligen vara stark. Om du verkligen bestämt dig för att lämna honom så va hård mot honom och dig själv... Även om du skulle förlåta honom igen så kommer de tillbaka för han vet att du förlåter honom, så det e bra att du visar honom att du inte tycker om hans beteende....
Jag separerade från mitt ex och vi va gifta...så vi va tvunga att gå till en jurist för att lösa upp allting. Han löste ut mig med en summa pengar som alla möbler vi köpt va värda. Sparpengar får man dela upp om man har de....
Det e klart man tänker på barnen, men dom mår faktiskt oxå dåligt för dom ser att man inte mår så bra själv....
Jag känner att jag e en betydligt bättre mamma nu än när jag va tillsammans med honom.... Jag har alltid hittat på saker med mina barn, medans han inte gör de. Han tänker inte ens på dom när han inte har dom, och de har han sagt själv, så han bryr sig inte så mkt, men jag vet att han älskar dom jätte mycke och gör allt för dom*hoppas jag*Men vår seperation gick smidigt... Men de tog ett tag för mig att det steget. Vi tjejer funderar väldigt mycke oxå runt omkring. Men man måste tänka va som e bäst för en själv och sina barn....