Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

E irriterad på sambon idag, eller började igår ikväll när jag kom hem från en återträff från dansklubben då jag tävlat i bugg innan. Vi hade jätte mkt räkningar denna månaden och därmed får man öeva lite snålt. Han gillar och spela poker på nätet, men jag sa de att du får vänta med att föra över pengar för just nu är inte de det viktigaste. Och igår kunde han inte hålla sig utan förde över när jag va iväg. Från och va skit glad till en riktigt argbigga... De stör mig att han inte tänker... Jag vill inte behöva ta av våra sparade pengar hela tiden, men han tyckte de va OK att han gjorde så, men inte jag då det e jag som sköter ekonomin... När man e gravid med så blir jag irriterad skit lätt.....

Vecka 28 idag

• Helen C

Tack tjejer...
    Han e inte spelberoende iaf de kan jag säga... Men att han tar pengar sådär och tycker det e OK gör mig förbannad. Jag pratar knappt med han idag för jag kan vara arg en hel dag. Som tur e ska han jobba idag så han sticker om en timme, sen blir det personalfest för hans del

• Helen C
    Kicki- Han bad inte om ursäkt på morgonen utan de har kommit nu ikväll när han jobbar på SMS. Han mår inte alls bra över detta. Han kan bli som ett barn ibland oxå och inte en MAN....Jag har sagt att han kan sova borta inatt då dom ändå ska ha personalfest.. Sen kommer han typ hem halv fyra ocg sen sova till 10 och sen iväg igen kl 11 för och börja jobba så då kan han lika väl vara borta över natten. Jag e ju ändå en argbigga just nu=) När jag blir arg då blir jag arg och har svårt och släppa de bara sådär, så lilla jag har varit arg hela dagen.... hehe Hoppas på de blir bättre imorgon

Jag hinner njuta varannan vecka av denna graviditet=) När jag har pojkarna så hinner jag nog knappt sätta mig ner känns de som och sen e dom på varann hela tiden. En vcka e dom kvar hemma och sen e de dagis och de har man ju inte längtat efter haha.....Man orkar ju inte hitta på något heller hela tiden. Jämnt ska de aktiveras....
  • Helen C
    Sassa- Anton  somsnart e 6 år har haft de där med spöken och monster mitt i natten och de verkar vara något som e vanligt för min syster dotter har haft de likadant. Men att hon inte vill vara i sitt rum på dagen e väl inte bra. Hon kanske känner av att det e något därinne?? Eller jag vet inte..

Känner mig på bättre humör idag, men e trött som en gnu då jag sovot skit... Det e så när sambon inte e hemma men han kommer sen så får vi prata lite...

Tråkigt väder... Märks att sommaren e slut nu.....

89 dagar kvar
  • Helen C

Jag har inte lämnat in mitt moderskapsintyg än. Ligger här hemma och ska postas så måste nog göra de imorgon=)

Att färga håret e inga problem. De va de första min BM sa på inskrivningen att det e inga problem att färga håret. Tydligen många som ringt och frågat=)
    Jag har färgat de 2 ggr tror jag sen jag blev gravid...

Packar och donar här hemma. Om en vecka är det dags för flytt och de ska bli så skönt....
    Men inte roligt att bo i kartonger just nu=)

• Helen C

Frogster- ååååå så fiin mage.... Önskar man va lika nätt=)

Jag har gått upp 10 kg nu och är i vecka 28 (27+1) känner mig faktiskt himla nöjd med de.... Vikten bryr jag mig inte så mycke om, utan tar de sen när hon e född=)

• Helen C

Första kom på BF och andra BF+5 så tycker jag borde få tidigare denna gången så har jag gått igenom alla hehe

• Helen C

Får man äta kräftor???? blir osäker

• Helen C

SGI e väl dom lägsta nivå dagarna som man har. dom ligger väl på 180/dag va....???Och FP är den du behåller om man får barn innan barnet e 2½

• Helen C

Jag tycer det e kul att gå till BM. Månadens höjdpunkt=) hihi

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2