Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Popcornplaya- Gud så fina ni e... Härligt väder verkade ni med haft=)

taniko- Usch va jobbigt. Det verkar som han inte riktigt förstår allvaret i dehär och tror att du orkar med de här. Nu väntar ni ju barn med. Hoppas de löser sig de här....

Här har lillkillen feber, bara flög på han igår kväll...Han har fått medicin så han e lite piggare nu, så måste åka och handla mer Ipren och se om jag hittar gummistövlar till barnen på Maxi... Fanns i bladet såg jag för 99 kr så får passa på.. Dyrt med regnkläder annars tycker jag...

Williams mamma- Lycka till och grattis till vecka 29
  • Helen C

God kväll...
    Är de någon mer som tycker dagarna går sakat?? Jag tycker det går riktigt segt nu.. Veckorna har ju flygit iväg, men denna vecka, hua mig....

EV kanske vi kan flytta imorgon ist för måndag för dom har städat klart lgh så ska ringa imorgon och se om dom har tid för besiktning imorgon som jag hoppas, annars får vi surt vänta till måndag.... Så håll tummarna..... Just nu är det jobbigt att bo så stökigt som man har de nu

Tösen är de full fart på som vanligt.....
    Varit hos syster ikväll så Anton ville stanna kvar och fick de, så nu har man Lillkillen Albin hemma. Kan säga att de behövs att dom e ifrån varann för dom e på varann stup i ett.... På måndag börjar dagis igen.... GUTT

• Helen C
    bebis- Men Hallå, vad är det för omoget beteende.. Visst man kan ha EN dålig dag, men inte FEM som han har. Men bara säga, är de såhär du vill ha de så varsågod, men jag klarar inte av ditt omogna beteende. Jag ber om ursäkt att jag kanske ha en dålig dag, men du har haft fem nu, nu får du väl skärpa dig.. Så får du se va han säger om de

Sebbe- Åååå så fin mage.. Vilken snygg tunika du har med

Här har vi tvättat hela dagen, alla täcken, sängkläder, kläder, gardiner. Jag e trött på detta att bo så stökigt och bo i kartonger, får PANIK... Men bara 4 dagar kvar så flyttar vi....
  • Helen C
    taniko- Vad är de du säger.. Såna ord had jag bara inte tagit. Bättre ni flyttar isär för såhär kan ni ju inte hålla på.. Ingen mår ju bra av de. Definitivt inte du
  • Helen C
    NoahLeah skrev 2010-08-12 19:52:34 följande:
    Problemet är ju att vi har hus, lån o sånt ihop..kan inte bara ta mitt pick o pack o dra. Sen tror jag han kommer motarbeta mig massor, när separation kommit på tal så blir han väldigt otrevlig.
    Hur länge ska du orka???? Man kan inte stanna bara för att man har hus och lån och de ihop. De hade jag med mitt ex, men de va något han tog över ist.... Så snälla stanna inte bara för dessa saker....
  • Helen C
    bebis- Han kan inte bli tjurig för att han inte får sex. Han får väl dra en handtralla eller något i duschen om han e sugen... Sex e väl inte allt. Jag hade sex 2 ggr på 9 månader med mitt ex när jag väntade pojkarna och nu är de tvärtom. Man blir ju inte mer sugen när man varit och besökt sjukhuset precis...  Nä omoget beteende har han tycker jag.. Kan du bo hos din mamma eller något några dagar för och visa din gräns???? Bara packa och gå så får vi se va han säger???

Idag åker pojkarna till sin pappa. Ska bli skönt för då slipper man ha dom ränandes när vi ska flytta på måndag.. Så helgen består av ännu mer packning och jag får just nu Panik av att bo såhär stökigt... Men men inte länge kvar nu......

Bebis är de full rulle i. Sambon låg och lyssna på agen igår och vart ett jädra ös därinne, sen sa han med ett stort leende jag hör henne därinne, ååå kan hon inte komma nu....

I onsdags kollade vi på Livet på BB. Han blev riktigt nervös här i soffan Jag sa: Vänta bara tills det e dags för oss. Han sa: Jag kommer må dåligt av att inte kunna hjälpa dig. Så söt
  • Helen C

Babbla på tjejer. Man måste få skriva av sig. De gör ju jag när jag inte mår bra.... Men vissa karlar förstår inte hur det e och vara gravid och de har jag sagt till min sambo många många ggr och han förstår mig på ett sätt. Men han säger att jag förstår ändå inte riktigt va du går igenom, men jag ser när du har ont. Han e väldigt förstående oxå....Och han vet att han inte ska bråka med mig Men det e jobbigt när dom ska tjura och ha sig i föera dagar och väntar på att man själv ska be om ursäkt när det e dom själva som behöver göra de. Ja dessa karlar e svåra att stå sig på Tyvärr

• Helen C

Babbla på tjejer. Man måste få skriva av sig. De gör ju jag när jag inte mår bra.... Men vissa karlar förstår inte hur det e och vara gravid och de har jag sagt till min sambo många många ggr och han förstår mig på ett sätt. Men han säger att jag förstår ändå inte riktigt va du går igenom, men jag ser när du har ont. Han e väldigt förstående oxå....Och han vet att han inte ska bråka med mig Men det e jobbigt när dom ska tjura och ha sig i föera dagar och väntar på att man själv ska be om ursäkt när det e dom själva som behöver göra de. Ja dessa karlar e svåra att stå sig på Tyvärr

• Helen C
    trulsa- haha ja ibaldn gör man nog de... Min sambo e lite lat nu för tiden så jag kör igång honom. Jag orkar inte göra allting. Jag har typ packat allt i lgh och han inte ett skit, bara jobbar några timmar och då har dom lugnt på jobbet......

Nu e pojkarna lämnade tråkigt, men lugnt och skönt för de behöver jag nu när dom stimmat en hel vecka utan att lyssna på mig....

Ska byta dagis/förskola till pojkarna.. Jag bor inne i stan och exet bor kvar 2 mil utanför där vi köpte hus ihop. Så pojkarna går på dagis därute, så jag får köra fram och tillbaka, som e lite jobbigt och de blir lite jobbgare nu när vi får en liten oxå... Och exet jobbar ju ändå i stan så jag ser inget hinder att dom ska få byta, men har varit lite negativ mot de, men nu så ska jag kolla om de finns plats, för jag ser bara fördelar med att dom byter.. Jag slipper köra utan kan gå ist till dagis och han har 2 min från sitt jobb till dagiset, så blir perfekt så jag hoppas de finns plats=)
  • Helen C
    taniko- Alltså ursäkta men va FAN håller han på med??? Tycker han det e roligt de här?? Varför hålla på ljuga.... Blir så trött på sånt där... Förstår hur du reagerar. Min sambo hade ju fått ett och annat mess från mig.. Jag hade fan stuckit iväg. Hade inte varit hemma när han kommer hem... Men sån e jag.... Men vissa karlar skiter ju i vilket oxå om man gör så....Vilket beteende han har din sambo
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2