Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

popcornplaya skrev 2010-08-25 14:36:56 följande:
    Jag fick välja hur vi skulle ha det. Först var jag inne på 5 tim 3 dagar i veckan men det är faktiskt bättre som det är nu. Nu är han där från 9-12 och halv 12 äter dom lunch så när jag kommer dit så är det bara att hämta hem honom och lägga honom att sova middag direkt när vi kommer hem.

Hade jag istället haft 3 dagar i veckan så hade det blivit 2 dagar mindre i veckan bara för att han ska vara på dagis och sova middag. Det kan han ju lika gärna göra hemma liksom kände jag så får han vara där och busa av sig varje dag istället.
    mmm det e sant. Albin sover ju inte middag.Jag känenr att man knappt hinner göra något på 3 timmar när man väl kommer hem
  • Helen C
    kicki- Hahahahahahahahahahaha där fick jag mig veckans skratt=)
  • Helen C

Kikar in en snabbis. Ska straxt få besök av två tjejkompisar, sen ska barnen badas och sen läggas så e fullt upp.
    Fått upp gardiner i köket idag och sen satte jag upp en hall lampa, e så duktig hihi..... Så skönt när de ser fint ut. Nu vill jag bara ha våran soffa=)

Kikar in senare sen

• Helen C

bebis- Så fint=)

Nu e pojkarna i säng. Imorgon åker stora killen till sin pappa och lillskit stannar till måndag=)
    Varit full ös idag känns de som....

Lämna stora killen först på förskolan sen Lämna lilleman på dagis i 2 timmar för inskolning,Åka till Ikea för att handla lite, kolla i andra affärer, timmarna gick, Hämta på dagis/förskolan. Sambon till jobbet. Sätta upp gardinstänger, upp med gardiner, upp med hall lampa, besök och sen yttligare besök så denna dagen har gått fort.... Så nu blir de lite vila.....

• Helen C
    Från PennyJenny......

KL 10.37 SÅG VÅRT MIRAKEL DAGENS LJUS ♥ EN UNDERBAR LITEN GOSSE PÅ 1645 GRAM OCH ÄNNU OKÄND LÄNGD TITTADE UT. HEEEELT FANTASTISK! VI MÅR EFTER OMSTÄNDIGHETERNA BRA ALLA TRE OCH KAN INTE VARA LYCKLIGARE ♥ TACK ALLA HÄRLIGA VÄNNER FÖR ERT STÖD UNDER VÅR JOBBIGA RESA. NU TAR EN NY RESA MED NYA MÅL VID :)
  • Helen C

ja de verkar som att allting gått bra....

• Helen C
    Zazz82 skrev 2010-08-26 22:28:37 följande:
    Grattis!! Hur mkt för tidigt kom han?
    nu va de inte ja som fick utan pennyjenny.
  • Helen C
    Zazz82 skrev 2010-08-26 22:32:43 följande:
    Men vilken mysig dag du haft trotts alls :D Sover man gott om natten sen.. eller hur har du det med sömnen går det att sova?? jag sover bra, de är skönt..
    sover rätt d¨ligt om nätterna. Varje gång jag vänder mig i sängen så vaknar jag till.... Så e lite jobbigt, men skönt att du får sova gott om nätterna.... E trött på vara gravid nu så hon får gärna komma om 5-6 veckor=)
  • Helen C

1:a Nov skulle hon ha PennyJenny enligt BF-listan.... men skönt de gick bra iaf....

Usch e trött. Haft kramper i vaderna inatt som kommit ganska tätt, inte skönt alltså...

Idag ska vi till BM, ska bli kul och få lyssna på lillens hjärta igen..... Och spännande och se hur hon ligger....

• Helen C
    kicki- Ja de ska bli himla kul faktiskt. Hon kände inte sist hur hon låg, men hon va stressad då pojkarna stimmade runt, men nu blir de lugnare.....

Halsbränna låter de definitivt att du har, en del får ju kraftig sådan medans andra som jag får lindrigare. Men ska finnas något man kan ta emot de
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2