Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Varit hos BM idag och allt va bra...

Hjärtljud 145
    SF-29
    Blt-115/70
    HB-122

Huvudet låg uppe vid naveln och fötterna ner. Så de lilla jag trodde va foten va huvudet som jag känt...
    Jag frågade om hon skulle känna hur hon låg så sa hon att hon inte gör de såhär tidigt utan i vecka 34-35 och de va sent sa jag då, men hon sa självklart ska jag känna om du vill de. Så nu fick jag konstaterat hur hon låg.
    Hon sa de att livmodern e stor för jag fött barn innan och de gör att hon kan röra sig lite mer därinne.. Men hon trodde att hon kanske fixerade sig om några veckor.... Men får se

• Helen C

Och de jag trodde va hicka långt ner va tydligen navelströngen som pulserade=) Va man kan haha

• Helen C

Jag hr inte provat de och kommer nog inte göra de heller....Jag tar de som de kommer.... Jag har mina bröstvårtor att skruva på som jag gjorde när jag väntade Albin. Gick dock över 5 dagar innan jag provade de....

• Helen C

Det e himla dyrt med skötväskor tycker jag. Vi har inte inskaffat någon än, men kanske dags snart....

Lillkillen är ute och leker. Vi somnade en stund i sängen idag efter dagiset så vi lär nog somna sent ikväll...=) Imorgon blir det leo´s lekland..... Stora killen är hos sin pappa.Skönt för dom att komma ifrån varann lite med...Lilleman ska dit på måndag......

• Helen C

Här regnar de. Jag och lilleman har varit på leo`s lekland med syster och hennes familj. Hennes stora kille hade kalas där idag skönt när dom bara kan springa runt och leka själva...

E riktigt trött idag annars. Knappt sovit inatt. Lillkillen har drömt en massa så upp och ner från ssängen hela natten känns de som men men ska lägga mig tidigt ikväll tänkte jag....

Har köpt tapeter till vardagsrummet. Ska bara göra en fondvägg så ska ta och riva lite sen tänkte jag=)

• Helen C
    Bebis050810 skrev 2010-08-28 17:24:09 följande:

Mys med Leos!!

Vad är det för tapet då?

--------

Jag har vilat nu lite för ikväll, kunde väl sova en timme ca, nu drar vi strax till Lammet o Grisen!!! sittning kl 18:00

åååå så mysigt. Jag har aldrig varit på lammet och grisen. Något man skulle testa kanske...
    Blev en tapet med inslag av New York. Tar kort sen när den e uppe=)Vi ska ha den bakom soffan som vi inte har fått än....=)
  • Helen C
    Rosen skrev 2010-08-28 18:40:54 följande:
    vad ska ni ha för soffa? vi var o kolla på soffa idag o ska ha en som heter rambo. den e över 4 meter lång o så går den som ett U med 2 divaner lixom.
    Kommer inte ihåg va våran soffa heter. Men den e 3.05 iaf så eran e ju rätt stor. Men vi ska oxå ha divan fast bara på ena sidan=)
  • Helen C

God morgon.
    Sovit hela natten på väldigt länge och gissa om de va behövligt....

Lägger in en bild idag. Vecka 31=)

Bebis- Jadu karlar. Dom e verkligen ett släkte för sig.... Man blir bara trött på dom...För de mesta iaf=)
  • Helen C

Rosen- Tack så mkt. Jodå den har sjunkit...=)

Nä min sambo har inte de problemet heller och det e jag glad för

• Helen C
    Är det fler som börjar känna värk i benen på nätterna?? Jag har mitt högra ben, de gör inte ont, men e riktigt jobbigt....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2