BF November,2010 DEL 2
hej.. var några dagar sedan jag var inne.. min lilla tjej har varit dålig så igår spenderade hon sin tid i min famn.. nu verkar allt vara snart helt som vanligt igen. Dock slog hon sej idag o spräckte lite i munnes, men hon verkar inte lida av det nu.. hoppas det läker snabbt.
Imorn ska jag o en kompis ut o käka, gå på centralbadet o relaxa o sist men inte minst bllir det BIO. förmodligen ser vi sex and the city 2
Idag tittade vi på 1an eftersom jag inte sett den. Nu känner jag mej helt manad för upföljaren
hoppas det är bra med er alla o era bebbar i magen!?
själv verkar jag inte bli någe "tjockare" men jag känner mej gravid.. längtar till 8/6 så jag får höra hjärtat så man får det bekräftat.. det "gallopperade" ju på fint i v.11 så det borde ju vara som det ska eftersom jag oxå känner mej grav o tycker mej känna bebisen då o då.. men när magen inte växer känns det lite "läskigt" eftersom den växte på förra grav..
Jag har tagit ut ca 4dagar/vecka tills Josefine blev 1.. nu har jag tagit ut 5.. fast eftersom jag väntar barn igen borde jag inte behöva det.. då ska man få behålla sin SGI iaf (om man blir gravid igen inom 6mån efter förra barnet fyllt 1 - tror jag det är).