Bradbury skrev 2010-05-04 21:39:01 följande:
Och för att svara mer specifikt på TS. Jo, man gör visst en abort. Det kallas abort. Senabort. Och vem är du att avgöra hur pass informerade folk är och inte är om hur olika aborter fungerar? Själv väljer jag att tro att mina medmänniskor är intelligenta tänkande varelser som kan skaffa sig information och fatta välgrundade val baserade på denna information. Helt onödigt att skriva folk på näsan och på detta sätt försöka skrämma upp och skuldbelägga andra människor. När jag tänker efter gör det mig faktiskt ganska upprörd.
Jag håller fullständigt med.
Varför måste vi haka ner på andra och deras beslut. Tror ni inte att de lider redan och har ont i sitt hjärta??
Vi har ingen aning om varför de valt att göra abort i den situationen. Vi vet inget om deras historia mm.
Varför bara inte respektera andra av en annan åsikt? utan att idiotförklara dem och kalla de diverse saker.
Själv är jag så glad att vi fick bra siffror på kuben, men jag tror jag hade valt att avbryta min grav om det visa sig att vi haft ett barn med DS.
Tråkigt tråkigt att man inte kan respektera andra och deras beslut, de vet vad som är bäst för dem