• JaneD

Spraystart i maj (Synarela)

Det är dåligt med trådar med folk som sprayar med Synarela... jag ska starta på onsdag 12 maj. Är det fler som just börjat eller ska börja snart? Kunde vara kul att följas åt?

Om det nu verkligen är så dåligt med folk som ska spraya med just Synarela så får gärna alla som står i spraystarten skriva av sig här.

• Svar på tråden Spraystart i maj (Synarela)
  • JaneD

Tänk som jag försökte (vet att det är svårt, men försök!) tänka att det är tre gånger så många som bara ett ägg!

Min mage är spänd och inte helt lycklig... den var normal flera timmar på dagen idag men nu är den som igår nästan. Jätteirriterande och det känns som att det snarare är relaterad till kosten, men den är inte annorlunda från innan så jag börjar undra om det är något man kanske skulle tänka på med kosten som de inte har sagt? Sedan har jag också börjat undra över sådant som jag läst här på FL att andra har fått höra, typ instruktioner, inget sex, inget badande med mera. Jag ska leva som vanligt, inte ens alkohol har de sagt något om än. Jag utgår från att det kommer imorgon... Har ni fått några instruktioner?

• Loppi 11

Skriver till er i dag, orkade inte i går.
    Allt gick bra med återförande, fick tillbaka 1 ägg (4 celligt) 
    Är alldeles slut både kroppsligt och själsligt. 
    Fick ut 8 ägg var av 3 vart bef och 1 av dessa fick jag tillbaka, inget till frysen då dem inte höll måttet.
    Är just nu arg, ledsen, besviken men framför allt överstimulerad....... 
    Magen ser ut som en ballong och jag har svårt att gå upprätt.
    Här har man kämpat med mediciner orostankar, stress mm i över i mån och vad får man ut av det, jo 1 liten stackars embryo. Förhoppningsvis the embryo! (försöker tänka positivt)
    Känns som att varför ska detta fungera, allt har ju strulat under hela behandlingen.

Men jaja, har testdag den 2/7 så vi får väll hålla tummarna tills dess.

Hoppas det går bättre för er andra. 

• Loppi 11

Föresten, räknas ET som ruvar dag 1?

• LS 1976

JaneD: Hur känner du dig idag?

Loppi11: Hoppas dina besvär lägger sig snart. Man kan inte göra annat än tänka positivt och kämpa vidare...

• Lillan15

Hej! Dagen efter ET räknas väl som ruvardag 1, eller? Förstår dig Loppi. Själv sitter jag på hotellrummet och är orolig för i morgon... Denna dag kommer bli lång känner det. Känns helt otroligt att man kämpar o kämpar med sprayer, sprutor, tider mm, så får man nästan inget för det. Har bestämt mig, ge inte upp, en dag skall vi oxå bli föräldrar! Tänk om vi får Plus va kul om vi skulle träffas då med barnen, lika gamla. Lika erfarenheter. Nu svamlar jag kanske, drömmer om det i allal fall. Känner mig ganska ok i magen, bara lite öm. Sköt om Er, hörs senare, kramizar

• JaneD

Toyota, ingenting är omöjligt!

Åh Loppi, jag önskar dig positivia tankar, tänk tänk tänk att du har ett finfint embryo i magen! Fler behövs ju inte i nuläget! Själv var jag så överlycklig efter ET idag att jag gick och grät bakom solglasögonen på vägen hem. Jag är bara så galet lycklig just nu, känns som om jag redan plussat. Skrattande

Har testdag den 1 juli, men det tänker jag inte tänka på nu (ska försöka iaf) utan bara hålla kvar lyckan över "lilla e" i magen (e som i embryo). 2 fick vi till frysen så till och med läkaren sa att det var bra med tanke på antalet befruktade ägg. Just nu är livet underbart! Det blir nog bio ikväll, jag vill verkligen bara njuta.

Återigen, tack för att ni finns här!

• LS 1976

Toytota: Lycka till idag!

JaneD: Skoj att höra att allt gick bra igår.

• Loppi 11

Toyota, berätta hur det har gått...
    Väntar med spänning.. 

• Lillan15

Ja, då var behandlingen över då. 3 ägg fick de ut. 1 blev befruktat, hmm... så 1 till mig, såg fint ut enl. embryologen. Hoppas det här E vill stanna o bli vårt första barn! Insättningen gick bra. Bra läkare har jag haft oxå. Nu är det bara att hoppas hela tiden. Skall försöka att inte tänka på det jämnt o ständigt, lättare sagt än gjort kanske... Kram på Er. 

• JaneD

Toyota, det är ju jättebra, eller hur? Allt vi ändå önskar oss är ett barn och det får vi av ett enda embryo. Jag är så glad för din skull!

Må nu underbart så plussar vi gärnet efterf midsommar. :)

När har du testdatum förresten?

Svar på tråden Spraystart i maj (Synarela)