• JaneD

Spraystart i maj (Synarela)

Det är dåligt med trådar med folk som sprayar med Synarela... jag ska starta på onsdag 12 maj. Är det fler som just börjat eller ska börja snart? Kunde vara kul att följas åt?

Om det nu verkligen är så dåligt med folk som ska spraya med just Synarela så får gärna alla som står i spraystarten skriva av sig här.

• Svar på tråden Spraystart i maj (Synarela)
  • spattanjansson

JaneD: GRATTIS, va kul :)   Jag kände oxå i hela kroppen när jag blev gravid..försök 2 där jag inte nblev gravid hade ja ginga symptom alls. Lycka till nu!  Att jag skullel gå in i klimakteriet visste jag ju...det var därför blödningen kom lite som en suprice. Jag går på RMC i Malmö och tycker dom är bra men ibland blir det lite löpande band känsla över det hela....

LS1976: ahh..äggplock imorgon för dig, lycka till. Hoppas du får många fina ägg. ELLER iofs så räcker det ju med ett guldägg :) Själv har jag alltid sprutat fram till och med äggplock men jag har kört puregon. Den här gången ska jag ta Gonal-F men börjar inte med det förrens 3 augusti så det är ett tag till...

• JaneD
    LS 1976 skrev 2010-07-01 08:07:41 följande:
    JaneD: Stort grattis till "plusset".

Imorgon har jag ägguttag kl 08.00. Känns lite pirrigt.
    Det kommer gå så bra, eller nu har du ju redan gjort det så det har säkert gått fint! Jag fick t 7 ägg varav 6 befruktades och 3 var något att ha, så man måste ju inte få jättemånga. Då var min mans spermaprov den dagen dessutom jättedålig (vet inte varför just den dagen) men ändå har vi nu fått plus!

Kram på er
  • Lillan15

Hej på Er!
    Jag har varit på semester har därför inte kunnat skriva till er och berätta hur allt går. Nu är jag hemma igen. Har testdag 7/7 = Dag 19. Men funderar att testa i morgon då det är dag 14. Vad tror ni om det??? Känner mig trött, har lite mensvärk av och till. Liten brunaktig flytning idag. Vill så gärna vara gravid nuu! Vet inte om jag törs se Minus . GRATTIS till er som redan plussat! Kram

• Lillan15

JaneD: Vad gjorde du hos läkaren idag? Jag har ingen läkartid. Skall höra av mig början på aug. å berätta hur allt gått. Kram igen {#emotions_dlg.flower}

• Loppi 11
    Lillan15 skrev 2010-07-01 16:05:11 följande:
    Hej på Er!
    Jag har varit på semester har därför inte kunnat skriva till er och berätta hur allt går. Nu är jag hemma igen. Har testdag 7/7 = Dag 19. Men funderar att testa i morgon då det är dag 14. Vad tror ni om det??? Känner mig trött, har lite mensvärk av och till. Liten brunaktig flytning idag. Vill så gärna vara gravid nuu! Vet inte om jag törs se Minus . GRATTIS till er som redan plussat! Kram
    Jag testade på min TD 13.
    Är helt hundra på att du ser om du e gravid då!

Lycka till 
  • Loppi 11

LS, Hur har det gått i dag med ÄP?
    Mår du bra? 

• JaneD

Jag fick tiden för återbesök vid ET och jag var där, fick lämna ett urinprov som de gett mig rör till (så att det var morgonurinen) och de gjorde ett test på det och ja, efter som det var positivt var det klart efter det. Jag fick en tid för graviditetsUL om två veckor och tills dess ska jag fortsätta med vaggisarna.

Jag tror att de bokar in tid för att prata och planera vidare steg om man får minus och för att säkra svaret (om man tex blöder eller så och tror att man inte är gravid så kollar de med säkerhet).

Så om två veckor ska jag på UL och förhoppningsvis se hjärtat slå! Det kan vara på gränsen till för tidigt sa läkaren, men det var den enda tid de hade närmsta tiden. Många som plussat nu tydligen. :)

• Loppi 11

Jag tänker vänta lite med UL, har bokat tid v 31 
    Jag har bara vaggisar kvar i 2 dagar till sen ska jag sluta, tänk vad olika alla kliniker är. 

JanD, åt vilket väderstreck bor ni? Har du tänkt något på vilken barnmorskemott ni ska gå till? 

• Lillan15

Guud va bra med en sådan tid! Testade idag på RD 13 Minus. J-vla skit, känner mig på så dåligt humör nu. Känt det på mig. Mitt riktiga TD är den 7/7. Testar då oxå. Var skall jag få energin o orken ifrån. Börja om från början i aug. Hur skall jag orka, bara undrar... Blir ju deprimerad på kuppen.  

• Loppi 11
    Lillan15 skrev 2010-07-01 20:22:09 följande:
    Guud va bra med en sådan tid! Testade idag på RD 13 Minus. J-vla skit, känner mig på så dåligt humör nu. Känt det på mig. Mitt riktiga TD är den 7/7. Testar då oxå. Var skall jag få energin o orken ifrån. Börja om från början i aug. Hur skall jag orka, bara undrar... Blir ju deprimerad på kuppen.  
    Man ska aldrig ge upp, vänta tills din TD.
    Förstår att det känns tungt men du kommer att orka fortsätta även om det blir mins den 7/7.

Tänk positivt nu och plussa på din TD.

Många kramar 
Svar på tråden Spraystart i maj (Synarela)