• Haven09

Studerande singelföräldrar

Tack för info... Kanske skriver ihop en ansökan, läste att man kunde söka till resor mm, har jue lilla Grynet som har lätt CP-skada och redan nu är jag nojig över sommarloven och den långa sommarlovet.

Har ni klarat av att spara varje månad till sommaren? Jag är så dålig på spara och det har jag varit i all evighet, jag tror inte att det händer något mirakel där.

• Haven09

SoFo89; Vi får ha tålamod, men visst är det långt kvar iallafall för mig. Men jag känner på mig att det kommer va värt allt för jag vill verkligen studera vidare och få en bra utbildning...ler Det är jue bara vi själva som kan skapa våra framtid och jag är så glad att det finns bra möjligheter.
    Vi får se från den ljusa sidan, och skapa en bra grund! Lycka till!

• Haven09

Nycsthlm; jag bara älskar min iphone och har 3gs,n tycker den är värt varenda krona och jag kan verkligen hålla koll på allt. Har tele2 och första räkningen va på 450kr med typ inträdet,internet och samtals pot Comviq kompis , helt okej...ler

• Haven09

Tele2 kompis med fri surf. Upp till en gigg, sen blir det långsammare surf men man betalar inte mer;) många av mina vänner har Comviq så det blir mycket kostnadsfria sms... Ler

• Haven09
    nycsthlm skrev 2010-09-15 11:50:03 följande:
    Jag måste hålla mig till Tele2 kompis. För precis som Haven09 så har de flesta jag känner comviq/tele2. Höll på att bli skinnad när syrran hade Telia ! Hehe, jag kan vara en riktig phonebug jag! Måste föröska dra ned på det där nu i höst.

Haven09: så allt som allt 450 med Iphone? Ingen förhöjd avgift för telefonen? Eller betalade du i butik för den? Studentdealen för Iphone tror jag var 259kr i mån om jag fattade rätt?? www.tele2.se/mercenat_iphone4g16gb.html

Usch, jag hade tydligen en komplettering att göra på en klass jag tog i höstas. Hade helt missat det och nu kommer jag inte ihåg vad som togs upp på klass 5! Jag har blivit ombedd att diskutera mina variabler utifrån föreläsning 5. Blir till att freestyla lite här !

Förhöjd avgiften va på 250kr per mån. Och man fick inte ringa för det, men som du sa så blir det bra priser om man tar comviq-kompis och har  jag också många som har samma abonnemang så lönar det sig verkligen i längden.

Jag behöver verkligan ett abonnemang då jag alltid hade slut på kontantkortet och jag måste alltid kunna ringa upp folk/läkare och lärare. Så telen fick jag jue telen kostnadsfritt ;)

• Haven09
    nycsthlm skrev 2010-09-18 20:25:31 följande:
    Skönt att det fixade sig med CSN tillslut Sofo89! Förresten... bor inte du i Sthlm? Jag ska på en undersökning på mån em, en fokusgruppintervju. Det behövdes fler deltagare!  En undersökning om singelmammor och dating online. Och ersättningen var riktigt nice .

Sonen somnade precis så nu ska jag baka och slå in presenter för imorgon är en stor dag! Min lille kille fyller 4!
    Vad är ersättningen?
  • Haven09
    nycsthlm skrev 2010-09-18 22:28:31 följande:

Vart var det d bodde nu igen Haven09?

Haha jag bor i Stockholm...

Kan jag också få va med? Eller hur funkar det? Vilken tid, mm?

• Haven09
    nycsthlm skrev 2010-09-18 22:55:06 följande:
    Oj men det gick ju ej att gå in på din sida. Men du... kolla här och maila www.familjeliv.se/Forum-3-31/m54552495.html .

Tack Du... Har mailat dem nu:)
    Jag har en galning till ex därför skriver jag inga namn eller något personligt... haha, men om jag får komma med den dagen så kanske vi ses...Roligt att få ett ansikte:)

• Haven09
    nycsthlm skrev 2010-09-21 14:45:11 följande:
    Sisådär! Det var lättförtjänta pengar !
    Jag fick inte komma...:(
  • Haven09
    nycsthlm skrev 2010-09-21 21:41:34 följande:
    Trist. Varför då? Du kanske inte var målgruppen. De behövde folk idag med, men då behövde man bara vara singel. Man behövde inte ha barn. Och igår ville de ha folk som hade erfarenhet av datingsidor. De ville ha folk mellan 25-34 tror jag. Du kanske är yngre än det?

Hej!

Jag va verkligen i målgruppen, jag är 27 år och singel men det som gjorde att jag inte fick komma va för att jag inte va aktiv i någon dating sida, idag.

Löjligt!

Men tack du för tipset i alla fall:)

Svar på tråden Studerande singelföräldrar