nycsthlm skrev 2010-09-15 11:50:03 följande:
Jag måste hålla mig till Tele2 kompis. För precis som Haven09 så har de flesta jag känner comviq/tele2. Höll på att bli skinnad när syrran hade Telia

! Hehe, jag kan vara en riktig phonebug jag! Måste föröska dra ned på det där nu i höst.
Haven09: så allt som allt 450 med Iphone? Ingen förhöjd avgift för telefonen? Eller betalade du i butik för den? Studentdealen för Iphone tror jag var 259kr i mån om jag fattade rätt??
www.tele2.se/mercenat_iphone4g16gb.html
Usch, jag hade tydligen en komplettering att göra på en klass jag tog i höstas. Hade helt missat det och nu kommer jag inte ihåg vad som togs upp på klass 5! Jag har blivit ombedd att diskutera mina variabler utifrån föreläsning 5. Blir till att freestyla lite här

!
Förhöjd avgiften va på 250kr per mån. Och man fick inte ringa för det, men som du sa så blir det bra priser om man tar comviq-kompis och har jag också många som har samma abonnemang så lönar det sig verkligen i längden.
Jag behöver verkligan ett abonnemang då jag alltid hade slut på kontantkortet och jag måste alltid kunna ringa upp folk/läkare och lärare. Så telen fick jag jue telen kostnadsfritt ;)