• zaq1234

AVA klinik i Riga

Redan 47: Tack för info!
    Vad är det för mediciner man måste ta efter transfer o hur länge måste man göra det, när jag läser tråden bakåt så verkar det som många tar mediciner även längre fram vid graviditet? Är det så? Jag trodde kanske i min enfald att om det var så att man blev gravid så behövde man ta ca 2 v efter transfer o sedan var det som en vanligt graviditet?

• zaq1234

Redan 47 vet ej din historik..., men vad betyder det att ni satte in för sent? Har inte kliniken koll på detta o säger när det är dags? Håller tummarna för dig denna gång!

• zaq1234

mamsen 2012, hej jag är ny här...kul att det går bra för dig!! Hur många ägg satte du in?

• zaq1234

Kan ni som går i Sthlm tipsa om bra klinik att gå till här i stan? Jag ska ju åka till Riga om ett par veckor för ett första besök samt provtagning, de sa att de för tillfälligt inte hade några konsultationer i sthlm, men att det sedan räcker med en gång för själva ET.

• zaq1234

Ni som varit med ...jag  ska ju på mitt första besök till  nya ava i början på april, de säger att de inte har kö utan man kan sätta igång på en gång, vad betyder det? Hur lång tid tar det för donatron med sin behandling innan det är dags för ET?

• zaq1234

Grattis fru84, så roligt att höra! Hur många ägg satte du in?

Jag undrar lite över antalet...sätter alla in 2 där man får det? Ni som det gått bra för, har ni satt in 2 o 1 blivit kvar?
    Tycker inte det verkar vara så många som väntar tvillingar?

• zaq1234

Redan: vad betyder att man ska blöda ur? Är det ngt som slemhinnan ska göra? Oftast är det ju aldrig bra då man blöder, men bra att vara förberedd på det om det så ska ske?

• zaq1234

Har frågat förut när man börjar o svaret var vid mens, är det mensens första dag då eller? Jag ska ha mens ca 2 dagar innan första besöket i Riga o det känns ju att man vill komma igång på en gång än att vänta en månad till..Vi kommer ju också ta alla prover i Riga, antar att de vill ha svar på dom först innan man sätter igång eller? Vet ngn? Jag är ju ganska säker på att det är en vanlig ÄD som behövs nu efter 3 misslyckade IVF.

Svar på tråden AVA klinik i Riga