AVA klinik i Riga
Grattis Fru84 lugnande att få se ett litet hjärta picka.
Grattis Fru84 lugnande att få se ett litet hjärta picka.
Oj här skrivs det flitigt och händer saker minst hela tiden ser jag. 11st! Stort grattis Redan. Hoppas att de är i toppform till helgen. Så spännande trots att det inte är en själv som ska dit. Tänk att det kan gå så fort.
Just nu känns det ju som att man traglar på med mediciner för att få till den perfekta hinnan.. Vul på måndag men efter det vet jag ju vilken dag det är transfer så ett steg närmare målet.
Tills dess tänkte jag njuta av solen och ha det skönt. Hoppas ni som inte åker till Aten kan göra detsamma.
Gillar verkligen listan.
Oj vad roligt att höra Redan. Skönt att allt gick bra. Som sagt känslan att vara gravid är skön så håll kvar den till dag 12. Låter som en bra idé.
Så då har jag varit på vul idag och hinnan är 10,5. Sänt iväg till Ava så får se vad de svarar. Ska iväg på möte resten av dagen vilket kommer vara svårt att koncentrera sig på under det att jag inte har fått något svar.. Hoppas att det blir innan den 10:e som FET bli. Börjar känna mig förväntansfull redan.
Ok. Nu har jag äntligen hunnit läsa igenom och även bokat resan den 9:e. Men som jag förstår er här inne kunde jag alltså ha gjort FET ännu tidigare...? Känner att detta med planeringen har jag lämnat över till läkare för att jag inte vetat riktigt hur man ska räkna.. Känner mig som en nybörjare trots mina snart 9försök till att bli gravid.. Underbart med era sköna hejarop. TAckar för peppen.
zaq jag satte in 1 för det sades att det var så bra att det fanns risk för att det kunde bli tvillingar annars. Så jag funderade och tog ett snabbt beslut att sätta in bara ett eftersom jag även har problem med mitt blod som levrar sig för snabbt sk APC-resistens. Och ja jag ska på FET den 9:e är det nu beräknat till. Så då har jag funderat ut att jag sätter in 2st så får det bära eller brista. Det här ruvandet som kommer är ju inte det roligaste innan man vet om man är gravid riktigt eller om man bara har alla symptom och detta pga alla hormonerna. Men alla perioderna måste man ju igenom och jag känner mig redo och förväntansfull.
Beccalie ska till nya kl.14.30 så rätt sent på dagen. Åker själv över dagen för har ju inget sagt på jobbet och skulle vara konstigt att fråga ledigt så här innan påsk och mitt i veckan.. Hur gör ni andra när ni åker?
Nadia har tydligen hoppat in isf Jelena i mitt fall. Ingen övrig erfarenhet av henne annars. Det är ju lite av löpande band modell men har inte fått dålig service de gånger jag varit där än. Kan någon ändra på mig i listan? 7st ivf 1ÄD, ÄD 2 FET 9/4. Har lite svårt att hålla tillbaka förväntan inför min första FET..
Vad underbart att höra om alla krämpor man kan få vanliga som mindre vanliga.. Längtar så tills på onsdag då de små eskimåerna invaderar mig. Efter det så är man tillbaka i orons land och detta om det känns som att man är gravid eller om man kanske bara känner de saker som medicinen framkallar..Vägen dit man vill är inte alltid rak.
Hotell Albert ligger precis bredvid men det finns gott om hotell nära så det är bara in och söka vilken prisklass du vill ha. Själv snålade jag med hotellet och sov på Tia Hotell. Rent och frukost finns om man vill ha det. De har Euro som valuta numera.